ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Isnin, 10 Oktober 2011

Suku akhir Piala Malaysia malam ini

KEMPEN Piala Malaysia 2011 memasuki fasa kedua apabila lapan pasukan terbaik musim ini akan berentap pada perlawanan suku akhir pertama malam ini.

Sudah pasti, kesemua pasukan akan memburu kemenangan bagi mencari bekalan gol yang selesa sebelum meneruskan saingan pada aksi kedua, Jumaat ini.Antara perlawanan malam ini

Terangganu lwn Kelantan
(Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah)

Felda United lwn Negeri Sembilan
(Stadium MBPJ)
Selangor lwn Perak
(Stadium Shah Alam)

Sabah lwn T-Team
(Stadium Likas)
*Cuak aku..Negeri boleh layak ke separuh akhir ni..Hoben jang hoben...kih kih kih

16 Pengkritik Yang Cuak:

  1. ekau apo lak nak cuak cuak..yakin wei..hahaha..

    BalasPadam
  2. go Malaysia go.. hehe.. tk tau nk sokong mana.. tau Malaysia je

    BalasPadam
  3. Harap-harap Terengganu menang lah

    BalasPadam
  4. ha3 kampung ku perak akan berlawan fav ku selangor..ha3..

    BalasPadam
  5. ape tu? tak paham sal bola.. urmm :/

    BalasPadam
  6. t-team bolrh menang, tapi tang terengganu tu berat sikit, tapi tetap boleh menang

    BalasPadam
  7. saye sokong melaka !!!
    erkkk,,
    hahaha..
    sj nk nyebok !

    BalasPadam
  8. insyaAllah T'ganu menang, hihihi

    BalasPadam
  9. tengah tgok skrg smbil lyan blog..he..he..

    BalasPadam
  10. Harap sabah boleh lah menang malam ni..

    BalasPadam
  11. aq sokong nogori & selangor...hee~

    BalasPadam
  12. puas hati selangor menang tapi tak puas hati dengan pengulas astro..cakap merapu..macam orang tak pergi sekolah..betul x??hehehe

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  13. pngulas astro memang mcm tu bro..tp ku tgok tv1 satu je td..

    BalasPadam
  14. memang cuak bla smpai 5 keping kad merah di lyg utk trw n trganu..huhuhu

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...