ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 20 Oktober 2011

Motosikal guna najis manusia

Jangan cuak dulu..Motosikal ni bukan diperbuat dari najis manusia tapi motosikal di Jepun ni menggunakan najis manusia sebagai sumber kuasa.Ia yang dinamakan Motosikal Tandas Neo, dibina oleh firma tandas, Toto, dalam usaha membantu mengurangkan asap karbon dioksida sebanyak 50 peratus dalam tempoh enam tahun.
Dilengkapi tandas modifikasi dan makmal bergerak untuk memproses najis, kenderaan beroda tiga itu boleh bergerak selaju 80 kilometer (km) sejam.Jika semua itu tidak cukup canggih, motosikal berkenaan juga boleh bercakap dan menulis mesej di udara dengan menggunakan sistem pengimejan cahaya.

Ia kini dipandu uji dalam sesi jelajah sejauh 960km di Jepun dan dijadualkan tiba di Tokyo pada 2 November ini.Pada awal tahun ini, seorang lelaki melakukan perjalanan sejauh 20,000km mengelilingi Australia dengan menaiki sebuah motosikal berkuasa lemak ikan dan jejari kentang.[sumber]

*Cuak aku..Agak2 apa pulak bau asap motosikal ni..kih kih kih.. Jom layan video iklan "motosikal jamban" bawah ni..

20 Pengkritik Yang Cuak:

  1. erk.. moto mcm ni pon ade ke.. haisyh

    BalasPadam
  2. boleh ke ek? walau wap tu mungkin boleh.. tp kalau najis.. hehehe.. xleh nk fikir lagi.. :)

    BalasPadam
  3. kalau guna najis lembu mmg ada org guna kat m'sia ni..utk gas memasak. tapi takde bau apa2, ok je.

    BalasPadam
  4. hahahhaha tak nak la. geli.. :p... btw.. org da follow sini...

    BalasPadam
  5. err......rela jalan kaki je kot kalo orang nak tumpangkan naek moto neh.

    BalasPadam
  6. bagus beli moto gnie.. org nak tumpang pk bnyk kali.. haha..

    BalasPadam
  7. ini betul betul cuak ni hehehe

    BalasPadam
  8. haiya... ini motor pun ada ka? manyak susah wooo.. mau buang itu besar punya... :)

    BalasPadam
  9. fuhh..petai ker batang pokok?hehe

    BalasPadam
  10. macamana bau asap dia?...haha

    BalasPadam
  11. haha...pelik2 je teknologi jepun ni..aq tak dapat bayangkan asap dia bau apa...kah3~

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...