ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Selasa, 11 Oktober 2011

Bob lokman ditahan JAIS

-Bob LoKman mlm ini diseret ke Balai Polis di Hulu Langat oleh JAIS,,berlaku perang mulut yg dasyat ....ditahan krn menyampaikan tazkirah di surau..aduh bro..bukan ajak org buat maksiat,ajak anak muda balik beragama...nampaknya ini akan jd isu panas..zakat kita hancur sehingga fakir miskin cari gereja,surau kita lengang krn tiada majlis ilmu....sakitnya tanahairku..-


*Cuak aku..berita ni aku ambik dari blog batu vs kayu..Tunggu lah apa penjelasan jais nanti..

16 Pengkritik Yang Cuak:

  1. terima kasih kerana info ni,,gila tak cuak,,,

    BalasPadam
  2. hurm... macam2 la zaman sekarang...

    BalasPadam
  3. wah...ni baru tahu pasal berita ni...terkejut juga..

    BalasPadam
  4. org nak bg ceramah pun kena tgkap ker? brrrrrrr

    BalasPadam
  5. camane leh kene tahan mse bgi tazkirah ye? hmm.. pelik2

    BalasPadam
  6. perjuangan..mmg byk rintangannya.

    BalasPadam
  7. kenapa pulak nk tangkap,dia buat ceramah agama jer kan..

    BalasPadam
  8. aiyoooo
    ade pulak cm niii
    ceramah agama boleh jadi isu
    haiyoooo

    BalasPadam
  9. pelik2 kn org zaman skg,bg ceramah pun nk kne tangkap pe daaa

    BalasPadam
  10. dunia akhir zaman...xtau la kite anti macm manee... moga yang terbaik untuk bob lokman dariNya..amin..

    BalasPadam
  11. tak boleh buat kesimpulan sendiri ni . tunggu nanti ..

    BalasPadam
  12. jais boring takde kje la tuh kot !sengalll

    BalasPadam
  13. politik la =='

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...