ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Selasa, 4 Oktober 2011

Balak ku perempuan

Impian seorang ibu tunggal untuk berumah tangga dengan kekasih hatinya berkecai selepas dia mendapati pasangannya itu sebenarnya seorang wanita.Lebih mencuakkan, ‘lelaki’ yang bercinta dengan Nicole Lindsay itu pernah dipenjara kerana mendera seorang budak perempuan berusia 14 tahun dan diletakkan di bawah pengawasan selama 10 tahun.

pempuan rupanya mamat ni..
Kata Nicole, sejarah hitam Samantha Brooks didedahkan polis selepas wanita terbabit ditahan kerana menipu identiti serta dua tuduhan menyerang.Mengenai hubungan intimnya, Nicole berkata, Samantha mendakwa malu berbogel ketika mereka berdua-duaan.

Kata Nicole, Samantha mendakwa kononnya dia pernah mengalami kanser zakar dan agak malu dengan keadaan fizikalnya.Bagi melindungi payu dara, Samantha memakai lilitan dan memberi alasan kepada Nicole, tubuhnya berparut teruk “dicakar” pasangan terdahulu.[sumber]

*Cuak aku..Pada wanita berhati2 lah..jangan salah pilih..tapi kalau korang memang dah jatuh cinta kat pengkid tak boleh buat apa la kan..Lu pk la sendiri. kih kih kih

38 Pengkritik Yang Cuak:

  1. huhh..mesti trauma kat perempuan tu bila tahu kekasih dia tu sebenarnya perempuan...huuhhh...cuak3~ hee~

    BalasPadam
  2. Salam;
    Aieeee,kan kat sana perkahwinan sesama jenis dibenarkan oleh mahkamah...

    BalasPadam
  3. ape salahnyer...depa kat barat..lesbi jela..hukkk

    BalasPadam
  4. semua pengkid memang suka menipu..
    diri sendiri pun dia tipu ni kan pulak orang lain...

    BalasPadam
  5. berhati-hatilah.. zaman skrang ni banyak sangat tiruan..

    BalasPadam
  6. eh tgok sekali cm lelaki tp bile tgok lame sket cm pmpuan. hahaha

    BalasPadam
  7. adeh2..mcm cerita boys dont cry jer..

    BalasPadam
  8. takkan tak boleh kenal drpd suara? fizikal maybe bole ubah, tapi suara takkan berubah? hmm.

    BalasPadam
  9. wah.. hensem nye pompuan tu.. huhu

    BalasPadam
  10. seriau ohhh ...trauma trauma

    BalasPadam
  11. aduhhhhh sabo jelah.takkan lah tak psan kan.

    BalasPadam
  12. hadoi.. ni yg malas ni.. kengkadang pengkid ni ade yg btul2 mcm lelaki..

    BalasPadam
  13. hmmm tak kan tak periksa kot...hahaha

    BalasPadam
  14. haha..tipah tertipu...tiruan...

    BalasPadam
  15. erkk!!,..smpai gitu skali,.adoyaii,..

    BalasPadam
  16. cam no nak nembak ni..senapang tak do..

    BalasPadam
  17. kat negara kita ni ada pulak lelaki dan jadi wanita. parah jugak tu

    BalasPadam
  18. ada apa dengan pengkid?. huh!!,.
    saya nak lelaki sejati ok!. tolong carikkan satu!!..:P

    BalasPadam
  19. Lain kali kena check jantina :)

    -wina1979-

    BalasPadam
  20. Eiii kejenya..geli geloman den...

    BalasPadam
  21. memang nmpk jantan pon kan dr segi luaran..len kali cek dulu la sebelum couple..muahahaha ^^ tp di Malaysia jgn buat k..

    BalasPadam
  22. cuak juga ni. haha :D masalah betul~

    BalasPadam
  23. hensem pulak akak tengok hahahha

    BalasPadam
  24. hensem gak..kah3..

    tapi lelaki yang suka kat lelaki menyerupai perempuan pon banyak kannnn!

    BalasPadam
  25. aku pun cuak ! mintak dijauhkan lah..

    aku straight ! konpem ! hahaha

    BalasPadam
  26. sian gila kena tipu huhu..tu la caya sangat alasan2 dia bagi..tapi kan cinta itu buta..hehe

    BalasPadam
  27. pernah sorang pengkid syok dekat Tia . cuak weh , cuak .. huhu

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...