ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 20 Oktober 2011

Petai gergasi

*Cuak aku..Agak2 berapa hingit seikat ni..ke diaorang jual timbang kilo je..sebiji je boleh buat ulam untuk satu family..kih kih kih

27 Pengkritik Yang Cuak:

  1. Salam;
    Di negara kita kah ni?..mesti masuk dlm buku rekot ni..

    BalasPadam
  2. waaa.... manyak besau... berapa linggit mau jual?

    BalasPadam
  3. besaqnya....jimat sebiji satu family mkn..ngeee

    BalasPadam
  4. kalau mkn ni, komfem mulut bau ptai sebulan.. hahahaah

    BalasPadam
  5. stok untuk setahun kot ni.. heee

    BalasPadam
  6. bole buat kenduri petai tue xD

    BalasPadam
  7. ada nampak dulu kt fb...
    ada org ckp isinya bkn mcm petai biasa, x boleh makan keras katanya...

    BalasPadam
  8. besarnya petai mkn ni pat pluh pat hari tak hilang bau ...

    BalasPadam
  9. dia jual ke??
    tak nak la beli..
    dia siap sangkut kat bahu lagi..
    ingat tuala ke??
    ekekekeke

    BalasPadam
  10. hehe..sebijik boleh makan sepuluh org..klu beli seikat tahan setahun tak?lalala

    BalasPadam
  11. wah besar nyer.. tp shera tak teruja sgt lar.. sbb x minat petai.. ayah suka.. hehe.. >.<"

    BalasPadam
  12. besar betul bro...boleh buat kenduri makan satu kampung haha

    BalasPadam
  13. haha..ni kalau makan..mmg habis la kentut bau petai..kaw punyer...haha~

    BalasPadam
  14. hahaha..mau mulut setahun bau petai. hikhik...

    :)

    BalasPadam
  15. fuyoooo... dasat nyee. mcm ular da tgk :D

    BalasPadam
  16. pehhhhhhhh
    sedapnyeeee
    kalo ada jual ni
    sy la mai beli dulu
    hehhhehee

    BalasPadam
  17. haha. apalah rasa petai tu agaknya. adakah pahitnya tu berganda2 jugak. :p

    BalasPadam
  18. betolkah ni????gilek r!teruja jappp

    BalasPadam
  19. perghhh..kalo terkentut lepas makan petai nie...try bayangkan bau die...PERGGHHHH...BAU PETAI..~~

    BalasPadam
  20. uewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww bau mesti ucuuuuuuuuukkkk!!!!!!! tak sukaaaaaaaaaa!!!!

    fuh jelas menunjukkan mas memang tak suka sangat petai!

    BalasPadam
  21. ny law potong sepuluh pown blum tentu dpt masuk mulut eheeh

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...