ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Ahad, 9 Oktober 2011

Mamat: sepah masih wujud

Sebelum ni kenyataan untuk menyingkirkan mamat telah dibuat oleh shuib dan jep dengan menubuhkan nama baru iaitu sepahtu namun persoalannya, adakah benar Sepahtu itu benar-benar bebas daripada Sepah. Sebagai anggota yang disingkirkan, Mamat tetap berasakan dirinya sebagai teraniaya.

“Saya rasa Sepah masih wujud. Shuib akan bersama-sama dengan saya apabila membuat persembahan dan aktiviti melibatkan Sepah. Jika mereka (Jep dan Shuib) mengatakan saya bermasalah, saya rasa semua orang ada masalah. Saya tak nak komen lanjut dan tak kisah dengan apa yang orang nak kata,” kata Mamat yang turut terpalit kontroversi kisah cinta bersama Fida Gadis Melayu.

Tambah Mamat, dia berasa amat terkilan dengan kenyataan yang keluar dari mulut sahabat-sahabatnya.Menurut  Mamat, sekalipun mahu berjaya, janganlah kejayaan itu datangnya daripada penat jerih orang lain.[sumber]

*Cuak aku..Mamat dah tak tentu arah lepas kena buang dengan geng sendiri, awek pun dah blah jugak..nak buat macam mana mamat..sabar je lah..kih kih kih

26 Pengkritik Yang Cuak:

  1. Org kalo da bermasalah sape nak mengaku yea dokk? :)
    Tp, kalo mamat neh xde dalam SEPAH pun macam tak best je an? ^_^

    BalasPadam
  2. Betul ke mamat tak bermasalah ni..dah lah awek blah, kumpulan pun lepaskan dia...kesian mamat..

    BalasPadam
  3. sepahtu lebih hebat tanpa mamat....

    BalasPadam
  4. nape dia cakap "saya rasa"? macam tak yakin jer. hehe...

    BalasPadam
  5. mamat macam da tersepit di tengah2 ni..aq pun tak tahu sape yg bermasalah sekarang ni...huhu~

    BalasPadam
  6. senyum saje..xperlu kata apa2 :)

    BalasPadam
  7. entah pape je mamat tu. kesian cik fida. isy2.. sabow jela~~

    BalasPadam
  8. hmm.. entah la.. kita yg tak tahu cerita ni tk leh nak ckp lbih2.. ape2 pun klu buat salah, perbaiki la ye

    BalasPadam
  9. oh mamat tu.. tak kenal la hahahaha
    cuak aku main buang buang kawan nih:D..

    BalasPadam
  10. berpisah juaaaa...wooo..woooooo....

    BalasPadam
  11. hidup ni kena ada tanggungjawab..
    bukan pada diri sendiri je tapi pada orang lain dan perkara2 lain..
    kalau takde tanggungjawab kepercayaan orang pada kita pun akan hilang jugak...

    BalasPadam
  12. aku rasa sepahtu tanpa mamat pun boleh gerak

    BalasPadam
  13. Sy suka kumpulan sepah ni...;d...skrag mamat dah tak ada kan,,tu lah wat perangai sangat...;d

    BalasPadam
  14. cuak btol entry2 kt sini.

    hehehe

    BalasPadam
  15. suka sepah...sedih...sobbbssss

    BalasPadam
  16. aq harap sepahtu boleh bertahan la sampai bila2..

    BalasPadam
  17. he2..adoii malunya..kawan2 da serik la tuh..hu3~

    BalasPadam
  18. terserlah ketidak matangan dia huhuhu (tatabahasa baru ngeee)

    BalasPadam
  19. Fida dah tinggalkan mamat ke. cian mamat.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...