ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Jumaat, 14 Oktober 2011

Video:Pelumba basikal dirempuh antelop

Satu kemalangan melibatkan seorang pelumba basikal lasak dengan seekor antelop sudah cukup untuk mencetuskan sensasi di Internet.Seorang penganjur perlumbaan,Max Cluer kelmarin berkata, Evan van der Spuy, 16, dirempuh mamalia tersebut ketika menyertai satu perlumbaan hujung minggu di sebuah taman hidupan liar di sini.

Antelop yang melanggar pelumba remaja itu adalah dari jenis hartebeest dengan berat lebih 200 kilogram.Seorang pelumba lain yang merakam insiden tersebut kemudian menghantar klip video berkenaan ke laman perkongsian video YouTube bersama kata tanda bermaksud "Dahsyatnya!".

Ia ditonton lebih 5 juta kali setakat Rabu lepas.Menurut Cluer, Van der Spuy tidak cedera teruk, manakala antelop tersebut kembali bersama kawanannya selepas kemalangan itu berlaku.[sumber]

*Cuak aku..Jom layan video bawah ni..kalau tak boleh klik sini 

16 Pengkritik Yang Cuak:

  1. tu la..menatang tuh pun lenkali melintas tengok la kiri kanan dulu...huhu

    BalasPadam
  2. ala tak nk tgk,cm mengerikan je.mayb antelop tu terkejut kot,dy tak pnh tgk basikal.

    BalasPadam
  3. Fuhh.. Kebetulan yang menyakitkan! ;D

    BalasPadam
  4. serius cuak..gila besar betul huhuuu.

    BalasPadam
  5. hahaha. seb bek tak mati kena tikam ngan tanduk tu. seram aku nengok. hahaha

    New Netry : Pembukaan Blog Kedua - TutorUntukBlog

    BalasPadam
  6. Salam;
    Mau tak mengerang kesakitaan dirempuh 200kg..mungkin anterlop pikir basikal tu mcm menantang nak ajak berlawan.

    BalasPadam
  7. haha.. geram kut.. die igt pelumba tu nak lumba ng die.. haha

    BalasPadam
  8. rusa=antelop

    baru tahu..

    cuak dowh!!

    BalasPadam
  9. 200 kg..?..fuhhh,nasib baik x mati..cuakkkkk

    BalasPadam
  10. guano leh jadi gitu rull..huhuhu

    BalasPadam
  11. cuak2.... huhu
    tepat kena tu.. haduishh ~

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...