ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Isnin, 24 Oktober 2011

Wasiat Gaddafi sebelum mati

Bekas pemimpin Libya, Muammar Gaddafi telah meminta supaya dia dikebumikan di bandar kelahirannya di Sirte.Laman web pro-Gaddafi, Seven Days News melaporkan semalam bahawa permintaan itu dibuat tiga hari sebelum bekas pemimpin tersebut mati.


Berdasarkan satu nota yang dipercayai ditulis sendiri oleh Gaddafi, laman tersebut menyatakan, dia meminta dikebumikan dekat dengan saudara-maranya.Bekas pemimpin itu juga meminta, keluarganya termasuk wanita dan anak-anaknya diberi layanan yang baik[sumber

*Cuak aku..

19 Pengkritik Yang Cuak:

  1. dia mcm dah tau2 je..

    p/s: apa yg tak jd??

    BalasPadam
  2. Haaa die jht sgt time hidup cane org nk treat fmly die baik2...

    BalasPadam
  3. terima nasib mcm sadam hussin...dia dah tau

    BalasPadam
  4. Salam;
    sebagai pengajaran dan peringatan pemimpin2 dunia.

    BalasPadam
  5. dia layan orang lain baik tak???

    BalasPadam
  6. uhuk uhuk.. doakan yg terbaik je la kat alam sana.. walaupun die ditaktor:(

    BalasPadam
  7. untuk pegajaran..siapa suh kejam lagi..hehe tapi dia dah tahu tu nak mati..

    BalasPadam
  8. What u give, u get back..
    Sgt2 sesuai.. Huhu

    BalasPadam
  9. cuba tengok kebaikan orang tu.. huhuhu

    BalasPadam
  10. wuu what u give u get back

    jadikan pengajaran :)

    BalasPadam
  11. dia dah tahu dah dia nak mati...

    BalasPadam
  12. hurrmm..dye baik ke untuk dpt yg terbaik..huuuu

    BalasPadam
  13. harap pas ni Libya akan lebih aman..

    BalasPadam
  14. semoga segalanya selesai dengan baik.

    BalasPadam
  15. apakah wasiatnya ditunaikan setelah anti-Gaddafi begitu membencinya..dahla arwahnya dihina sebegitu rupa mayatnya

    BalasPadam
  16. bukan ke dia difitnah?
    kesian ramai tertipu -.-

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...