ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, 18 Mei 2011

Tq geng2 milosuam

Entri khas memaparkan komen2 aku di blog milosuam ..terima kasih pada yang sudi  memberi sokongan..lu org semua memang best..



Kes video sex diedar di masjid














Kes penjawat awam diugut





Kes najib serang anwar






Kes utusan brjaya naikan darah org melayu





kes utusan tiada modal serang anwar..
ini yang buat aku gelak.. main sambung2 diaorg ni..







Kes harga minyak naik lagi




kes Harga minyak naik bulan depan




terbaru ..Ini kes SK kecewa video sek tidak menjadi..

*selagi ada idea aku akn trus mengomel di blog milosuam ..kalau tk de idea duk diam2 je..
aku tk sehebat milosuam dan tak seberani milosuam..tp dapat  meyumbang komen pun jadi la.. .tq kpd geng2 milosuam..kredit to [milosuam]

3 Pengkritik Yang Cuak:

  1. :)..aku respek komen ko bro..meriah cikit dalam blog milo suam..aku selalu singgah kat sana..

    BalasPadam
  2. hahahah lawak pedas/sinis komen ko bro..:)

    BalasPadam
  3. tq bro..
    kdg2 ada idea aku bg je..hehe..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...