ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, 25 Mei 2011

Jual dara anak RM30,000

Salt lake city terletak di US

Sebelum ni aku ada cerita pasal perempuan jual dara [sini] Kali ni pulak seorang ibu di bandar raya  salt lake city didakwa menawarkan dara anak perempuannya berusia 13 tahun kepada seorang lelaki dengan bayaran AS$10,000 (RM30,000).
Ibu budak itu itu didakwa semalam di Mahkamah Daerah Utah dengan dua tuduhan penderaan seksual serta dua lagi tuduhan eksploitasi seksual. Stesen televisyen KTVX saluran 4 melaporkan mahkamah mendakwa, dia membuat tawaran itu selepas lelaki berkenaan meminta untuk melakukan seks oral bersama kanak-kanak terbabit.

Polis berkata, wanita itu dan anaknya akan memperagakan pakaian dalam untuk lelaki terbabit. Tawaran itu diketahui teman lelaki wanita berkenaan yang menemui beberapa mesej pesanan ringkas membincangkan mengenai hal itu di telefon bimbitnya.[Metro]

*Cuak aku..ini bukan haruan makan anak..tapi mak haruan suruh ikan lain makan anaknya..hehe

16 Pengkritik Yang Cuak:

  1. hai,agak2 lah mak dye ni.tak sakit ke beranak n mengandung 9bulan.

    BalasPadam
  2. Jom singgah blog Jamal dan dapatkan E-BOOK SEO secara percuma..

    E-BOOK SEO PERCUMA

    BalasPadam
  3. wang hantaran di malaysia kebiasaannya rm10000..jadi mak dia terlalu kreatif sampai rosak jiwa dia..emm tindakannya menguntungkan kewangan dia tapi mengabaikan tanggungjawab dia...emm memang sah "khunsa" haruan bagi anak dia diharubirukan oleh ikan haruan lain

    BalasPadam
  4. terdesak sgt mcm2 bley jadi..org hilang akal..

    BalasPadam
  5. mak dia gila meghoyan..hahaha..

    BalasPadam
  6. memang mak dai xkesian kat anak.. huh

    BalasPadam
  7. testing- harrazdani

    BalasPadam
  8. nak cepat kaya. mcm ni la. haha.

    BalasPadam
  9. mak haruan mcm ni patut kena buat ikan kering saja...

    BalasPadam
  10. grr . apa ke bangang ada mak macam tu . cuak gileee ...

    BalasPadam
  11. kita cuak..tp mak budak ni..dah muak kena maki ni...

    BalasPadam
  12. baik korang layan funkerfm.... layari www.funker.fm lagi bagus dapat pedoman hdup...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...