ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Ahad, 15 Mei 2011

11 imam dibunuh kejam


BREGA - Kekejaman kuasa Barat terbukti apabila sekurang-kurangnya 11 orang imam dibunuh semasa sedang tidur dalam satu serangan udara oleh Pertubuhan Perjanjian Atlantik Utara (Nato) di bandar Brega, Libya, kelmarin.

Jurucakap kerajaan Libya, Moussa Ibrahim berkata, kesemua imam yang terbunuh adalah sebahagian daripada kumpulan imam-imam Libya yang berkumpul di bandar itu untuk menunaikan solat meminta keamanan di negara yang sedang bergolak itu.


“Kami sedar terdapat dakwaan ada orang awam terbunuh dalam serangan ini. Kami kesal sebarang kehilangan nyawa jika benar apa yang didakwa,” menurut Nato.


Namun hasrat mereka tidak kesampaian apabila dibunuh dalam serangan ganas Nato yang menyasarkan tempat awam dan bukannya kemudahan tentera seperti yang didakwa sebelum ini.[Sinar]

*Cuak aku apa yang NATO nak cari ni?gaddafi ke?untuk apa?ini semua ada rancangan nak menawan libya.PBBjadi apa..jedi bengong tu sebab barat tak kisah..sama macam perang di Iraq..

6 Pengkritik Yang Cuak:

  1. gila ar barat..sesuka je nak bom2 orang..cari gaddafi konon..ckp je nak minyak kat libya..bangang ar amerikka nato pbb..semoga Allah s.w.t menimpakan taufan katrina edisi special tahap maut untuk negara amerika tuh..baru dorang tau..

    BalasPadam
  2. ni keja2 orang bodoh ni...tk otak... apa kena mengena rakyat ngan gadafi..agak2 la kan..

    BalasPadam
  3. kecian dekat imam2 tu...apelah slh diowng

    BalasPadam
  4. memang org barat gila2 semuanya///

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...