ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Jumaat, 6 Mei 2011

Fast Furious 5

Semalam berkesempatan menonton filem  fast furious 5..memang best..jalan cerita yang penuh dengan aksi dan mendebarkan..biasa lah dah cerita aksi ..gaduh bertumbuk tak leh lari lah la kan..tapi gaduh paling best antara the rock dengan vin diessel..memang mencuakan..
Kali ni fast furious 5 beraksi di brazil.dengan The rock sebagai agent federal yang serius dan ego menentang geng  vin diessel  atau nama wataknya DOM yang akan melakukan rompakan terakhir untuk mendapat kebebasan dalam hidup mereka..
Antara jalan cerita utk film ini vin diessel yang diselamatkan dari penjara oleh rakannya Brian (Paul Walker) dan kekasihnya Mia Torreto (Jordana Brewster), hidup mereka selalu berpindah-pindah untuk menghindari dari buruan polis.
Dan ketika sampai di sebuah daerah pinggiran kota Rio de  Janeiro, mereka kembali untuk menyelesaikan satu misi terakhir mereka dengan merompak orang yang paling berpengaruh iaitu Rio.
Luke Hobbs (the rock)yang juga seorang agent federal diperintahkan untuk menangkap Dom dan Brian untuk rompakan yang mereka  lakukan sebelumnya.
Banyak konflik berlaku diantara mereka dalam menentang puak Rio..dan bagaimana The rock akhirnya boleh menyertai vin diessel dalam rompakan terakhir itu..saksiakan sendiri..hehehe..
Team DOM
Adegan perlumbaan mesti ada..antara adegan yang best dalam film ni adalah perlumbaan kereta polis dan adegan kejar mengejar selepas rompakan peti besi..Pada yang meminati film jenis aksi..anda pasti akan terpegun..Pada yang belum tonton..pergilah menonton..film ini boleh membuatkan anda tak duduk diam..hehe


*memang mencuakan filem ni...


The rock

6 Pengkritik Yang Cuak:

  1. nak tonton citer ni..:)..mesti best kalau dapat versi Blu ray yang HD..

    BalasPadam
  2. selalu tengok ada iklan dia kat tv . tajuk dia fast and furios 5 kan . maksudnya , ini yang ke 5 ke ? kalau iya , mak aih .. banyak siri tuu ..

    BalasPadam
  3. bnyak sirinya..ni dah yg ke 5..

    BalasPadam
  4. huhu ni sinopsis ke ape?tehehehehe

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...