ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Sabtu, 14 Mei 2011

Contest Blog Saya Smart




Tetiba terjumpa tercontest ni..lepas tu aku pun terjoin jugak la kan..sebab hadiah dia pun mencuakan..
Aku tak tau la blog aku ni smart ke tidak..janji yg pastinya blog aku ni mencuakan..
Menang kalah itu belakang rumah baru kira.skrang yg penting join dulu.hehe..
Pada sapa2 nak join contest yang mencuakan ni
atau nak nak tau syarat2nya klik [sini]

Untuk contest ni aku tag blog ni..aku rasa blog diaorg ni pun mencuakan smartnya..










*Apa lagi jom la join sebelum tarikhnya lingkup..

10 Pengkritik Yang Cuak:

  1. akan ku cuba libatkan diri dalam kontest ni...kalau kena tag banyak,memang aku rejectla..huhu

    BalasPadam
  2. hahahaha rm150 biar btui hoii....memang wajib la join..tq tag aku bro...heheh..:)

    BalasPadam
  3. selamat berjaya Bro...dapat RM150 tu jgn lupa belanja aku...

    BalasPadam
  4. tk bnyk pun tag..4 je.. memang wajib bro..150 tu... tu aku ckp mencuakan.no 2 je 100 tk cuak namanya tu..hahaha..

    kharil: doa2kan wa punya menang bro..blanje no hal punya..

    BalasPadam
  5. hahaa . tak jadi nak cuak bila Tia dah kena tag . hehee . amboi , dah jadi blog cuak ye ;)

    BalasPadam
  6. ee apelah syuxer ni. tengok rm150 terus masuk. hahaha

    BalasPadam
  7. hehehe...tk cuak ke..kena tag pttnya lg bertmbah cuak ni..hehe

    BalasPadam
  8. perrrhhh hadiah dy memang peerrhhh terbaik lah...gud luck k

    BalasPadam
  9. nak try jugak la..terbuka lgi ke??

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...