ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, 18 Mei 2011

Bila lamaran ditolak



SEORANG lelaki melutut di depan kekasihnya untuk membuat lamaran sambil diiringi nyanyian seorang pemain gitar (kiri).


Kadang2 tak semua yang kita rancang menjadi..mungkin ini ayat yang sesuai utk memujuk seorang lelaki di los angeles ni kerana dia terkejut dan seolah-olah tidak percaya apa yang telah berlaku selepas teman wanitanya menolak lamarannya di hadapan orang ramai yang sedang duduk di kawasan kedai makanan sebuah pusat beli-belah Sherman Oaks Galleria di sini baru-baru ini.

Kejadian itu disiarkan di laman YouTube menunjukkan lelaki tersebut melutut sebelum berdiri semula di depan teman wanitanya dengan seorang pemain gitar menyanyikan lagu klasik Sweet Caroline.
Wanita tersebut kelihatan amat terkejut dan tersenyum semasa kekasihnya membuat lamaran itu. Lelaki itu melutut sambil mahu menyerahkan sebentuk cincin kepadanya manakala orang ramai bertepuk tangan.

Namun, lelaki itu berada dalam keadaan yang terkejut seolah-olah tidak mempercayai apa yang berlaku kerana kekasihnya yang dikenali sebagai Caroline berkata: "Oh Tuhan, apa yang kamu lakukan?".
Wanita itu kemudian meninggalkan lelaki berkenaan yang berada dalam keadaan tergamam.
Pemain gitar tersebut berusaha menenteramkan lelaki itu yang kelihatan amat kecewa.[kosmo]

*Mungkin perempuan tu terlalu cuak apabila lelaki tu lamar dia depan orang ramai sampai tak tau nak buat apa.. dia pun cabut la....kadang2 memang btul bro..terlalu cuak boleh menyebabkan seseorang itu  bertindakan luar kawalan..
*lagi satu moral dari kisah ni tak semua pempuan suka kejutan tahap mencuakan macam ni.kalau ada yang sakit jantung tak naya..tiba2 rebah kat situ..hehe
 p/s:aku cuba cari youtube ni tp tk berjaya..

11 Pengkritik Yang Cuak:

  1. hehehehehhehe sadis nya,mst malu kan lelaki tu.yg gurl tu pon knp?knp tolak dye.

    BalasPadam
  2. mungkin tergamam sgt kot dgn tindkn lelaki tu..hhehe..

    BalasPadam
  3. dia tergamam tahap dewa..konfirm lidah jadi kelu..tpi agaknya dia mesti nyesal plak wat camtuh

    BalasPadam
  4. aduhhh..gila baran muka mamat nie

    BalasPadam
  5. ahahaha. suka suka kalau laki wat camni. kekeke :P

    BalasPadam
  6. syuxer:nnt pmpuan tu nak blik tu..hehe

    khalis:memang baran bro..

    nure:semua suka

    BalasPadam
  7. perempuan tu malu kot . ye lahh ramai orang kan . tapi wawa suke kalau lelaki melitut macam tuh . shweet sangatt .

    BalasPadam
  8. pompuan uh wat drama r...

    BalasPadam
  9. hahaha..pmpuan tu malu2 mau..belakang2 dia kejar lelaki tu balik..

    BalasPadam
  10. perempuan tu ingat dia dalam rancangan wakeanabeb!! kut...tu yg dia belah...

    BalasPadam
  11. bang bang... booommm..hahaha..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...