ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, 11 Mei 2011

Nik Aziz: Gesaan MCA pulaukan Utusan tepat

Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyatakan sokongan terhadap gesaan MCA supaya  memulaukan Utusan.Ini kerana akhbar utusan seolah2 mahu menjadi juara sopan santun sedangkan sebelum ini akhbar itu lah yang menyebarkan segala bentuk  kelucahan.


"Saya terbaca tajuk muka depan akhbar Utusan Malaysia hari ini, "Anwar Dikecam," kononnya kerana guna kata-kata kesat serang Perdana Menteri.

 "Hairan saya, akhbar yang menyebarkan segala bentuk kelucahan dalam masyarakat hari ini menjadi juara adab sopan?"

"Tepat sungguh gesaan MCA agar Utusan Malaysia dipulaukan,"tulis Nik Aziz di facebook. [malaysiakini].

*Cuak aku ngan meloya ni..dia yang banyak merepek2 yang bukan2..lepas tu nak hentam orang (ooo.. ye kan mana leh anwar kutuk bos dia kan..hehe ye tak?)
Dan memang patut pun bila Tuan Guru pun sokong MCA boikot utusan meloya.,Dan seloknya semua orang tak kira sapa. parti mana.. pulaukan utusan meloya ni..lama2 nnti bungkus la tu..dari menjahanamkan pemikiran rakyat..

9 Pengkritik Yang Cuak:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. blog chelsea disini ye cik nurelinda yg ni pasal blog tetttttt lak...hahaha

    ArulchelseA

    BalasPadam
  4. politik memang mencuakan.. politik2..

    BalasPadam
  5. hahaha. ehhh malunyerrr

    'catatan telah dibuang' hahahaha

    BalasPadam
  6. sy tk buang..yg sy buang sy punya je...sy jawab lg tu..

    BalasPadam
  7. ooo..soryy sy salah faham...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...