ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, 4 Mei 2011

Ada hal lain pulak pasal Anwar-Eskay


KUALA LUMPUR, 4 Mei — Ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah berkata beliau akan membuat pendedahan baru mengenai Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam waktu terdekat.
Bagaimanapun tegas Shazryl (gambar), pendedahan itu hanya akan dibuat selepas polis menyelesaikan siasatan dan mendedahkan siapa pelaku dalam rakaman video seks yang dikaitkan dengan Anwar.

“Saya akan dedahkan lagi mengenai Anwar tapi akan tunggu siasatan polis selesai.
“Selain itu, saya juga tunggu polis mendedahkan siapa pelaku dalam rakaman video seks itu... kemudian baru saya akan buat tindakan.
“Pendedahan terbaru ini tiada kena-mengena dengan rakaman video seks, ini soal lain,” katanya kepada wartawan selepas memberikan keterangan berhubung kekecohan yang berlaku ketika beliau melafazkan sumpah laknat di Masjid Amru al-As.[malaysia]

*apa lagi SK ni...Dia nak tunggu polis selesaikan dulu kes video bodoh tu..nnt bila polis umum bukan anwar..dia tambah hal lain pulak.. tp nak tunggu selesai dan nak tunggu polis umum siapa dalam video tak tau la bila zamannya (pru13 nnt kot)..yang pastinya video tu tulen..hehe

6 Pengkritik Yang Cuak:

  1. tengok berita tadiii . hehee

    BalasPadam
  2. hah ? sandakan ? haha ! sama , samaaaaa . ngee ~~

    BalasPadam
  3. tu la..kan dah kata dia populor skrang ni..hehe.

    BalasPadam
  4. owh..nak dedah pe lagi..ummie hafilda belum dedah lagi 18 video klip lagi tuh..aishhhh..dunia2//

    BalasPadam
  5. ummi ada 18
    ezam ada 6 kotak
    eskay lak macam2 hal nak dedah..
    fitnah la selagi diaorg mampu..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...