ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 26 Mei 2011

Bapak tolong beli sekolah





Ali:       "Ali malas nak pegi sekolah la pak"
Bapak: " Kenpa pulak.."
Ali:       " Sebab cikgu banyk bg keja rumah,lepas tu marah2 Ali bila Ali tk buat..kalau datang lewat  kena rotan pulak tu..cikgu cakap sekolah tu bukan bapak ali yang punya pak.."
Bapak:  "Cikgu ali cakap mcm tu  ye.."
Ali:        " Ye pak..nanti bapak beli la sekolah tu..tak de la cikgu berani nak cakap mcm tu lagi.."
Bapak:  " Ali..kau ingt sekolah kau tu harganya macam aiskrim ke..menanah telinga bapak dengar soalan kau ni ali.."


*Cuak aku..

9 Pengkritik Yang Cuak:

  1. sayangkan anak tangan2kan..

    p/s aikkk dah boleh...hahahaha

    BalasPadam
  2. btul bro..

    hahaha...dah bleh plak..demam tekejut smlam tu..kihkih..

    BalasPadam
  3. alahai,terbaek lah.kalo anak tak pandai lagik x tau lah nk ckp hape kan.

    BalasPadam
  4. ...kesian bapaknya...sampai bernanah telinga dengaQ permintaan Ali... :p

    BalasPadam
  5. bapak kaya bapa dia kan..untungnya dapat bapa kaya ni kan..

    luculah dialog tuh heheh...:)

    BalasPadam
  6. heheheh..dapat bapak kaya memg best la... huuu..
    sume bnda dpt

    BalasPadam
  7. permintaan ank dia hebat..lpas ni bila da masuk universiti..soh bapaknya beli..gempak2

    BalasPadam
  8. giler . hahaa .. kesian si bapak ..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...