ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 19 Mei 2011

Antara adegan2 bunuh diri

 
 Antara dialog2 yg keluar ketika menyelamatkan orang yang ingin bunuh diri..layann...
 
 
Wanita, 22, dengan gaun perkahwinan, cuba membunuh diri dengan terjun tingkat tujuh flat di di Changchun, China, kerana kecewa dengan teman lelakinya diselamatkan. — Foto Reuters

Baju purple:"isshh diaorg ni nak buat kenduri kawin jgn la kat tingkap"
Baju merah:"siapa yg nak bunuh diri sebenarnye ni..tk paham aku"
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Baju kuning:"adik dah salah jalan ni..ini bukan jalan nak g jamban ni.."
Baju putih:"laa.. salah ke bang..sorry la sy kan buta"








 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
"rasanya dah betul arah kiblatnye ni.."





 
Bomba:"bro..bila nak pulang kasut keja aku tu? aku nak g keja dah ni.."




 
Budak sekolah:"pakcik2 dan abg2 bomba semua sila beratur ye..haaa!!pak cik baju putih tu jgn nak duduk2 ye..lepas ni sorg2 buat.."




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bomba:"dik tepi sikit dik..abg nak lalu ni..nak main layang2 pegi main jauh2. kang abg sepak kau yg melayang ke bawah kang.."
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Baju biru:"tolong la woii..telur aku dah senak ni.."
Topi merah:"aku dpt telinga dia je ni..kang putus lak lak kang.."
Baju putih:"ni kasut aku ni..bila kau curi ni?"


*Cuak dengan adegan macam ni..jangan la menyusahkan orang lain jika nak bunuh diri..




 
 

9 Pengkritik Yang Cuak:

  1. hish ! entah ngape suka bebenau nak bunuh diri ..

    BalasPadam
  2. bila diaorg tk de rasa cuak lg dah..tu yg berani nk trjun tu..

    BalasPadam
  3. emmm kat neraka nanti,dorang dok men terjun acapkali..itupun kalau betul2 terjun..adehh..memang ngeri la kat neraka nanti..

    BalasPadam
  4. 2 jenis org je yg berani mati ni..
    org btul2 kuat agama dan org yg btul2 dah tk de agama..

    BalasPadam
  5. hahahahahahhahaha apa lah perasaan mereka masa tu kan.tak tau ke dosa.pelik tol lah.haih~

    BalasPadam
  6. terbaik la..macam2 pesen ado

    BalasPadam
  7. org yg nk bunuh diri tk cuak..tp yg duk tgok tu cuak..hehe

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...