ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 19 Mei 2011

Saya tahu siapa lelaki dalam video seks-Anwar

Hari ini malaysia insider melaporkan Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata beliau mungkin mengenalisi  pelaku dalam rakaman video seks yang dikaitkan dengan dirinya apabila ditanya mengenai skandal itu dalam sesi perbualan bersama Yahoo! News.


“Saya ada beberapa orang untuk disyaki! perut buncit dan dada lendut, ha ha,” kata anwar ketika ditanya jika mengenali identiti lelaki dalam video 21 minit yang didedahkan 21 Mac lalu.

Pengunjung atas talian Nik Abdul bertanya, “Datuk Seri: Bagaimana pandangan anda apabila pakar dari Korea Selatan dan AS mengesahkan bahawa individu dalam video seks mirip anda? Adakah anda berpendapat ia juga konspirasi?”
Dalam responsnya, Anwar berkata, “contoh tipikal bagaimana orang macam anda boleh terpengaruh dengan media Umno. Pakar mana? Mengapa tidak mereka telus?”
Semalam, Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Khalid Abu Bakar berkata tiada keperluan dari segi undang-undang bagi pihaknya untuk mendedahkan identiti pelaku dalam video seks yang didakwa membabitkan pemimpin sebuah parti pembangkang.
sumber[malaysia insider]

*Sekarang apa lagi yang datuk T nak buat..polis tak akan mengumumkan siapa pelaku sex ,jadi anwar cari sendiri siapa pelaku sebenarnya..nanti suspek yang anwar syaki  tu pulak semuanya salah..yang benarnya tetap video tu tulen..tulen..tulen..

3 Pengkritik Yang Cuak:

  1. aku agak2 rosyam nor kut pelakon tu...hahaha

    BalasPadam
  2. ish semakin rumit.bro rasa mcm mana?betul ke tu anwar?

    BalasPadam
  3. rara:kerajaan suka rakyat jd rumit...dari segi bukti dan cakap T memang bukn anwar pun..

    Khairil:hahaha..dia bg rosyam pakai topeng anwar kot..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...