ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Sabtu, 21 Mei 2011

Kereta Ferrari disimpan di dalam rumah




KERETA Ferrari F355 milik Jon Ryder disimpan sebelum diberikan kepada arulchelsea secara percuma.



SHEFFIELD, Britain - Seorang pemuda, Jon Ryder menyimpan sebuah kereta Ferrari F355 di dalam rumahnya sejak tahun lalu, lapor sebuah akhbar semalam.
Kereta buatan 1996 yang mempunyai kelajuan sehingga 294.50 kilometer sejam itu dibelinya lebih tiga tahun yang lalu.

Menurut Ryder, apabila berpindah rumah bersama isterinya pada tahun lalu, dia melihat terdapat ruang depan dalam rumahnya yang boleh diubahsuai untuk menjadi garaj menyimpan kereta idamannya itu.
Pintu 'garaj' yang menjadi laluan masuk kereta sport itu terlindung dengan kain langsir dan dia mengambil masa selama sebulan untuk melakukan pengubahsuaian.
Kereta itu berharga £83,000 (RM405,936) semasa dikeluarkan pada tahun 1990-an tetapi kini nilai kenderaan tersebut berkurangan kepada sekitar £35,000 (RM105,437).
"Saya masih tersenyum pada setiap hari kerana memiliki kereta idaman saya," kata Ryder.[kosmo]

*cuak aku..aku dulu simpan jugak dalam rumah..tapi moto honda lampu bulat la kan..takut kena curi malam2..

8 Pengkritik Yang Cuak:

  1. tak lena tido la tu.. keta mahal tu kena curi tak ke menangis tak berlagu... sama la kita.. moto simpan dalam umah...

    BalasPadam
  2. hahahah..motor pun aku simpan dalam garaj gak..barang berharga dan selalu digunakan heheh

    BalasPadam
  3. ...kaler kunin...chantik...mahai lak 2...mesti la sayang...

    BalasPadam
  4. woooiii giler lah kan.kuning lagik.mmg suke giler lah.kalo dpt sebijik tak makan 4 taun.

    BalasPadam
  5. nk simpan keta dlm umah aku...tk lepas..pintu kecik..hehe

    BalasPadam
  6. kalau dah sayang..memang sanggup punyer

    BalasPadam
  7. kalau ada keta ni sebijik nak simpan dalam almari. takde la hilang. ahahhaa.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...