ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Ahad, 22 Mei 2011

Pelik yang bodoh

"sapa2 ada hilang pin baju atau apa2 yg sejenis denganya sila jumpa saya.."




"idea untuk buat tempat letak pisau di dapur.."



"Ruang telingga untuk disewa.."



"Mak selalu marah sy dgn pangil sy lembu..skrang sy btul2 nak jd lembu.."




"sy dah zip lidah sy..."





"pemetik api sy tak menyala..sbb hari2 kena air liur sy.."

*Cuak aku...diaorg rasa pelik..tapi aku kata bangang..

13 Pengkritik Yang Cuak:

  1. bodoh la.. haa hamik kan dah kena sumpah...

    BalasPadam
  2. adoh...betapa bangangnya depa2 yang buat benda2 bodoh macam tu...

    BalasPadam
  3. dunia makin ke akhir hayat..manusia makin parah mentalnya...

    BalasPadam
  4. mesti dah terlebih ada kja dah ni... 2 yg wat aktviti yg tlalu bfedah mcm ni ..ha..ha..

    BalasPadam
  5. alahai...
    apa la dorang nie....

    BalasPadam
  6. perghhh. dorg ni xde derita 'SAKIT' ke? pelik betul.

    BalasPadam
  7. ya Allah, sanggup dorang buat macam tu. seksa diri ntah hape2.

    BalasPadam
  8. haha...ni mmg super duper bodoh..tapi skng ramai je budak2 yg start nk buat mcm ni..tp stil dlm tempoh percubaan..klu kt perhatikan dorang da stat tindik idung, teliang ada 4 5 lubang..pusat pun ada..hehe..

    BalasPadam
  9. cuak gila lah tengOk pisau kat idOng tuh...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...