ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 19 Mei 2011

' Contes dari Malaya ke Manchester'





 Kali ni aku nak join contest  harrazdani

sapa2 nak masuk  contest ni klik patung2 atas tu..

Rio:"Apa hal lu bro..?"
Drogba:"balik2 lu juara..wa panas btul la..lu tunggu tahun depan pulak..siap lu org semua..ni lagi satu, orang tua tu bila nak pencen..baik jaga cucu la menyampah wa tgok muka dia la.".
Rio:"sapa bro?..kat sini memang ramai kuda tua.ckapa biar terang."
Drogba:"sapa lagi.. alex ko tu lah tk kan alex rajalawak pulak..."

Alex:"hello..k.devan ke ni..? nnt musim depan tolong ganti tempat aku bleh tk?...aku skang dah tua tk larat dah nak baling2 ksut kat player aku la.."


*Pada semua ni sekadar contest..tk de apa2 pergaduhan pun..hehe..pada tuan punya contest ni jgn marahh aaaa...gurau2 je..

5 Pengkritik Yang Cuak:

  1. hahahaha...dah agak dah...ape pun thanks;-)

    BalasPadam
  2. SAF takkan bersara..huuuuu

    BalasPadam
  3. harazdani:aku gurau2 je ni..janji suport contest kawan2..

    BalasPadam
  4. tqvm bro ....semangat setiakawan yg tinggi..;-)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...