ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Isnin, 30 Mei 2011

"Jom Join Bloglist Jamaluddin.net"




 Kali ni nak join bloglist en jamal ni..pada yang nak join klik gmbar diatas ok..

Aku nak cakap sikit kenapa en jamal perlu 
memilih aku sebagai pemenang:
1.mesti la sebab sebelum ni aku join jugak en.jamal tk menang..kali ni nk menang la..hehe..
2.dapat tingkat traffic blog aku ni..
3.blog jamal kan popular..bila menang dpt la tumpang popular jamal tu..kih kih kih..

*Cuak aku...Jom la reramai join ok..bnyak faedahnya..

1 Pengkritik Yang Cuak:

  1. Terima Kasih kerana korang semua dah support dan join Segmen Bloglist Jamaluddin.net nie ye.

    Dan tahniah kepada para pemenang. Kepada yang tidak berjaya InsyaAllah boleh cuba join segmen lain nanti ye, Good Luck Semua.:-)

    PEMENANG SEGMEN BLOGLIST JAMALUDDIN.NET

    SENARAI PESERTA SEGMEN BLOGLIST JAMALUDDIN.NET

    jom singgah semua blog yang dah join segmen Jamal nie ye Kawan-kawan. "Sharing Is Caring"

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...