ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Isnin, 16 Mei 2011

Anwar diarah bela diri


Anwar Ibrahim (tengah) tiba di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pagi tadi untuk mendengar keputusan berhubung tuduhan kes liwat.




















Aku cuak bila baca malaysia insider tadi..Anwar diarah bela diri berhudung kes meliwat bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan.
Aku andaikan sebelum ni kes liwat  akan selesai dan terus masuk kes video lucah pulak..tapi sangkaan aku meleset,nampaknya anwar terpaksa menghadapi serangan kedua2 nya sekali..liwat dan video sex..memang zalim..ini je yang aku dapat cakap..kes yang tak masuk akal tetapi kena bela diri..
Laporan dari  malaysia insider menyatakan  Ketua Umum Pakatan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim sebentar tadi diarah membela diri berhubung tuduhan meliwat bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan, tiga tahun lalu.
"Kes prima facie telah dibuktikan ke atas tertuduh," kata hakim yang membacakan alasan penghakiman kes peringkat pendakwaan, yang berlarutan kira-kira satu setengah jam bermula 9 pagi tadi. Katanya, tiada sebab bagi mahkamah untuk tidak menerima bukti-bukti yang diketengahkan pendakwa raya dalam kes ini.
Terdahulu, Mohd Zaibidin memutuskan bahawa Saiful, yang juga pengadu, merupakan seorang saksi yang berwibawa dan keterangannya boleh dipercayai. Mohd Zabidin juga berkata kesemua tiga doktor telah memberikan keterangan secara positif dan memutuskan ada elemen peneterasi.

*ayat yang dihijaukan tu buat aku nak gelak terbahak2 tu..
Tak pe lah anwar...lawan tetap lawan..Allah sentiasa bersama orang yang benar..

4 Pengkritik Yang Cuak:

  1. rara tak tau lah nk komen apa pasal politik kiteskng ni yg dh makin nazak & sampai dh masuk dlm kes kes lucah ni.rs seday sgt bile tgk keadaan negara kite

    BalasPadam
  2. hahahahahaha.. lawak3. bela jelah diri. berani kerana benar, takut kerana salah :DD

    BalasPadam
  3. dunia akhir zaman
    dah susah nak beza mana betul manaa tak . aishh

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...