ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 19 Mei 2011

Apa susahnya nak tido malam(tiba2 ada balik entri ni)

Ada masa kita payah nak tido malam dan ada masa memang tak nak tido malam..kadang2 tu lepas subuh baru nak tido..mencuakan betul la kan....tentu sebab.disini ada beberapa sebab mengapa hal yang mencuakan ini berlaku.. layannn...





Belajar..sampai terhanguk2 kepala..kena lak ada exam esk memang bejawab la...





Bergayut..kadang2 sampai pagi..panas hp dgn telinga2 sekali panas..kena lak wat supersver berjam2..dulu la skrng tk tau la aku ada ke lg spersver tu..hehe



Layan internet..cari idea nk tulis apa kat blog..tak pun fb leka chat je.









Tengok bola..ni mesti..bila ada perlawan penting tk nak tido kang terlepas pulak







Akhir sekali...>>>>







Putus cinta..memang payah nak tido..pusing sana pusing sini tak mau jugak lelap..pada yang memutuskan lena la tido..yg kena tingal la bejawab..hehe..(kdg2 baru becinta pun payah nak lelap jugak..hehe)







*Sekadar pandangan dari aku yang cuak ni je..biasa aku pun tercuak mcm ni jugak..memang masalh nak tido bila ada hal2 nya...

4 Pengkritik Yang Cuak:

  1. emm..aku pun susah gak nk tido awl..huhu..melainkan ada keje..

    BalasPadam
  2. haha..aku yang leke maen internet tuh..selagi kawan2 dekat fb ta tido selagi tuh la nak on9..nak bersembang :D

    BalasPadam
  3. rara ni pulak pantang letak kepala.mesti lebohhh.hehehe

    BalasPadam
  4. syuxer:sama la..kdg2 pasal bola je tido lewat wlaupn de keja..hehe

    syrup:cuak aku..

    rara:senangnya tido...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...