ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, 14 Mac 2012

Tinggal dengan mayat suami

Kerana terlalu cintakan suaminya, seorang wanita berumur 72 tahun sanggup tinggal bersama mayat suaminya, menurut polis, awal minggu ini.
Penyiasat mendakwa mereka membuat penemuan pelik itu pada awal bulan ini semasa seorang doktor peribadi keluarga tersebut berkunjung ke apartmennya di Khabarovsk.

Perkhidmatan berita RIA Novosti melaporkan, polis kini menyiasat punca kematian sebelum mayat itu diawet.[sumber]


*Cuak aku..kalau isteri yang mati..suami macam ni jugak ke..atau dah tinggal ngan pempuan lain..kih kih kih

6 Pengkritik Yang Cuak:

  1. terlalu sayang sangat pun tak boleh. aiyak.. -.-

    BalasPadam
  2. kt thailand or kt vietnam pn ade kes mcm ni..tp isteri yg mati...cuma kt m'sia blum dgr2 lg..hehehehh

    BalasPadam
  3. salam;
    agaknya terlalu sayang kot.

    BalasPadam
  4. anih, pelik dan boleh dianggapkan kurang akal atau org yg separuh gila je yang buat macam ni,,,yang sebenarnya itu bukan satu yg mungkin amat pelik cuma kerana si isteri itu teramat sayangkan suaminya itu? maka itulah caranya dia berbuat sebegitu, memanglah bagi pendapat orang lain dan saya juga mengatakan caranya itu tidak kena dan harus buat begitu, tetapi sebagai masnusia yang normal pemikirannya sudah tentu bukan sebgitu caranya menyatakan kasih dan cinta terhadap suaminya yang telah mati...entahlah

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...