ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, 28 Mac 2012

Makan dan jual daging rakan

Seorang lelaki Russia membunuh dan memakan mayat rakan minumnya, selepas dia dan rakan yang lain kehabisan makanan dalam satu pesta arak.Lelaki itu kemudian menjual lebihan mayat rakannya itu di pasar dengan mengatakan ia daging babi.

Lelaki itu, 35, mengaku menikam rakan minumnya yang berusia 41 tahun itu hingga mati sebelum melapah, memasak dan makan mayat mangsa.

Keesokan harinya, lelaki itu membawa lebihan daging ke pasar tempatan di Pulau Russky, Vladivostok dan menjual lebihan mayat mangsa. Seorang lelaki tempatan membeli “daging” itu dan memasaknya tetapi merasa loya dengan baunya.

Jurucakap polis, Avrora Rimskaya, berkata ketika memasak “daging” itu, lelaki itu berkata, baunya berlainan dengan daging babi yang pernah dimakannya.

Walaupun demikian, lelaki itu tetap memakan daging yang dimasak dan rasanya juga berlainan.Dia membawa daging itu kepada seorang pakar yang kemudian mengesahkan ia bukan daging babi.Lelaki terbabit membawa daging berkenaan ke balai polis.

Anggota polis menyerbu rumah lelaki yang menjual mayat itu dan suspek kemudian mengaku membunuh dan memakan mayat rakannya.“Kami kehabisan makanan untuk dimakan bersama vodka,” katanya kepada polis.[sumber]

*Cuak aku..baru baca je dah loya tekak..belum bau betul2 lagi. macam mana la bau daging manusia bila dimasak ye..kih kih kih

4 Pengkritik Yang Cuak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...