ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Isnin, 19 Mac 2012

Anak gadis dilarikan orang

Seorang suri rumah kini berada dalam keadaan tertekan apabila anak gadisnya Siti Nur Fatihah Mahadi, 15, hilang sejak tengah hari semalam dipercayai diculik tiga individu dalam kejadian di Taman Tas dekat sini.

Nor Mala Mohd Lazin, 34, berkata, kejadian berlaku ketika anak sulungnya itu ke kedai telefon berhampiran rumah mereka bersama dua adiknya Siti Nurul Aishah dan Mohd Shahmi Aiman yang masing-masing berusia 11 tahun.

"Saya terkejut apabila kedua-dua anak saya pulang tergesa-gesa ke rumah sambil menangis tanpa kakaknya dan apabila ditanya mengapa menangis, mereka memberitahu kakak Fatihah dilarikan orang,” katanya kepada pemberita, di rumahnya di sini hari ini.

Katanya, beliau diberitahu Nurul Aishah bahawa kakaknya dilarikan dengan sebuah kereta bercermin gelap dipandu seorang wanita yang turut dinaiki dua lelaki.

"Kereta tersebut tiba-tiba berhenti berhampiran mereka sebelum seorang lelaki yang duduk di belakang membuka pintu dan menarik Fatihah. Kedua-dua adiknya itu sempat menarik kakak mereka namun terlepas,” katanya.

Beliau berkata, Fatihah yang merupakan pelajar tingkatan tiga Sekolah Menengah Kebangsaan Pandan di sini, adalah anak yang baik dan tidak akan ke mana-mana tanpa keluarga.[sumber]

*Cuak aku..korang perasan tak..? kalau kes kemalangan bas setiap hari ada kes kemalangan bas..kalau kes culik selang berapa hari mesti ada kes culik..pelik kan..macam ada musim2.. apa2 pun jangan cuai..jaga keselamatan diri dan keluarga anda..

Splash around with the dolphins, watch koalas sleep. #VisitPerth with MATTA Fair bargains!

4 Pengkritik Yang Cuak:

  1. hehehe..negara kita kan tempat ke 19 negara paling aman...Aku rasa dah tak aman biarkan anak2 berjalan tanpa ditemani orang dewasa..sekarang remaja pun tak selamat..isk..isk..

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  2. owh.. ilang lagi.. kusut la.. huhu..

    BalasPadam
  3. kebanyakkan kes yg blaku kat ngra kita ni bermusim....klu 'musim' kes culik hari2 mesti ada kes huhuharu

    BalasPadam
  4. Takut dengar...moga2 anak itu tidak di apa2kan.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...