ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, 7 Mac 2012

Seketul Nuget berharga RM24,510

Seorang wanita di Nebraska menjual seketul nuget McDonald berusia tiga tahun yang didakwa menyerupai Presiden Pertama Amerika Syarikat, George Washington dengan harga AS$8,100 (RM24,510) di laman lelong dalam talian, eBay.
Rebekah Speight berkata, dia mahu menggunakan wang itu untuk membiayai 50 kanak-kanak ke sebuah kem musim panas di Sioux City.

“Saya hampir membuang nuget tersebut sebelum menyedari ia menyerupai wajah Washington. Ia turut disimpan dalam peti sejuk beku bagi mengelakkannya reput,”menurutnya.[sumber]

*Cuak aku..alamak.. kalau macam ni korang cuba2 la goreng nuget..mana tau ada rupa2 najib ke..rosmah ke..bleh jual..kih kih kih

15 Pengkritik Yang Cuak:

  1. BIAR BETIK NI...cepatlah kaya kalau macam ni...nak goreng jugaklah nanti nuget

    BalasPadam
  2. bagus cadangan arul tu... hehehe..

    BalasPadam
  3. xde ms nk belek hehehehe ngap trus!

    BalasPadam
  4. Biar betik ni...huhu! mcm tak sama je lol...

    BalasPadam
  5. HAHA...lepas ni kalau lepas goreng nuget..check dulu...mana tahu ada harga nanti nak jual sbb mirip muka seseorang..haha~

    BalasPadam
  6. org yg beli tu sebenarnya otaknya sewel..hahahaa...aku nk try goreng nugget biar jadi sejibik cam rosmah la..passtu lelong kt ebay...msti org ostrolia berebut...hahahaha

    BalasPadam
  7. tak nampak pun kat mana rupa george washington nye..
    heheh

    BalasPadam
  8. hurm..ada2 ja la dorg niiii..

    BalasPadam
  9. uishh...dasyat gle..
    jdi kaye kerane seketol nugget..hahaks

    BalasPadam
  10. Omputeh ni, tu pun bleh dibuat jual.. pa kejadah ney, hehe. Pasni mesti kuar kentang, burger, hotdog yg rupa mcm Presiden diorg gak,cuak2 @__@

    BalasPadam
  11. org beli tu mmg bodo. hahah :DD

    BalasPadam
  12. pehni kene tgk la kot2 ada nugget yg leh dijadikan duit.hehe!!!

    BalasPadam
  13. haha . bole jadi kaya nih ! nak try goreng nuget banyak-2 . pastu nak tengok . kot-2 ade mirip dengan arul . hoho . kih kih kih :)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...