ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Jumaat, 23 Mac 2012

Lakukan seks oral dengan pesakit

Seorang kakitangan perubatan di salah sebuah klinik dekat sini, dipercayai melakukan seks oral terhadap pesakitnya.

Kejadian berkenaan dikatakan berlaku beberapa hari lalu di dalam bilik rawatan di klinik terbabit, ketika pesakitnya yang merupakan seorang pelajar lelaki di salah sebuah sekolah menengah berdekatan, datang untuk mendapatkan rawatan setelah mengadu sakit pada bahagian dada.

Sebaik tiba gilirannya, mangsa dipanggil ke dalam bilik rawatan dan kakitangan perubatan itu melakukan pemeriksaan pada bahagian dada, sebelum mengeluarkan resit agar mangsa mendapatkan ubat.

Bagaimanapun, pelajar tingkatan empat itu diarahkan masuk semula ke dalam bilik rawatan, sebelum diarah menyelak baju untuk melakukan pemeriksaan semula.

Mangsa turut diarahkan menanggalkan seluar, sebelum kakitangan perubatan berusia 20-an itu memegang kemaluan pelajar lelaki itu, dan melakukan seks oral selama beberapa minit.

Selepas itu, pesakit berkenaan yang berasal dari sebuah taman dekat sini diarahkan memakai semula seluarnya dan meninggalkan bilik rawatan itu.

Mangsa kemudiannya membuat laporan polis di Balai Polis Paka mengenai kejadian itu. Ketua Polis Daerah, Superintendan Dahlan Mohd Noor mengesahkan menerima laporan dan suspek telah ditahan untuk disiasat mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan.[sumber]

*Cuak aku..mesti budak sekolah tu pondan ni..sampai tak berani nak melawan  kih kih kih

5 Pengkritik Yang Cuak:

  1. errrr..tau xpe..xreti melawan ke ape..ew ew ew ewwww!

    BalasPadam
  2. Layan kott. Sbb tu x berani nk lawan. Kah3.
    xD

    BalasPadam
  3. ko ni pn...xkn nk lawan..benda sedappp...hahaha...nurse tu gian sgt dhtu...tahap xleh tahan...hahahaa

    BalasPadam
  4. masa kejadian diam lepas tu report polis..pelik

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...