ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Sabtu, 31 Mac 2012

Potong kemaluan bakal perogol

Seorang wanita India di pinggir bandar Delhi, memotong zakar seorang lelaki yang cuba merogolnya.Menurut laporan polis, wanita kematian suami yang berusia 37 tahun dan berasal dari Bakhtawarpur, mempertahankan dirinya daripada diperkosa.

Suami mangsa meninggal dunia beberapa tahun lalu dan dia hidup bersendirian sejak itu. Wanita itu juga jarang keluar rumah.

Seorang anggota polis berkata, mangsa mendakwa, suspek, Jeevat, menyerbu masuk ke dalam rumahnya malam semalam dan cuba merogolnya,

Mangsa melawan dan apabila lelaki itu terjatuh, wanita itu meluru ke dapur dan mengambil pisau sambil menjerit meminta tolong sebelum memotong kemaluan penyerangnya. 

Beberapa jiran meluru ke rumah mangsa dan seorang daripada mereka menelefon polis. Jeevat dikejarkan ke hospital Maharaja Harischandra dan keadaannya disahkan stabil. Bagaimanapun doktor berkata, mereka tidak dapat menyambung semula kemaluan lelaki itu.[sumber]

*Cuak aku..kan dah kena..lansung tak dapat sambung...kih kih kih

3 Pengkritik Yang Cuak:

  1. blh pulak nak main smbg2.. ahaha

    BalasPadam
  2. hah tu lah, buat benda tak senonoh tak fikir panjang. Now he has to carry that punishment for the rest of his life.

    BalasPadam
  3. perghh sampai tak leh sambung pula dah..sekarang sapa yang trauma ye..perogol atau wanita itu..satu kemenangan kepada wanita itu..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...