ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Ahad, 4 Mac 2012

Nenek teringin nikah kali ketujuh

Warga tua berusia 116 tahun, Puan Ahmad yang turut dianggap sebagai wanita paling tua di Perlis, semalam menyuarakan isi hatinya untuk berkahwin lagi, walaupun pernah enam kali mendirikan rumah tangga. 

Puan yang sebelum ini mendapat perhatian ramai kerana dikatakan berusia 16 tahun berikutan kekeliruan pada MyKadnya, mengakui sedang mencari calon untuk dijadikan teman hidup. 

“Betullah tu, tok memang nak kahwin, cuma takut orang saja yang tak nak kahwin dengan tok. Depa (mereka) kata semua lelaki kahwin dengan tok mesti pi (meninggal) sebab pendek umur.
 
 Padahal, semua yang kahwin dengan tok dah memang tunggu masa nak pi.“La (sekarang) tok tengah dok cari calon. Kalau boleh nak cari orang dekat sini saja. 
 
Bukan apa, saja nak buat peneman sebab bosan dok sorang tua-tua ni,” katanya ketika ditemui sempena program Jalinan Mesra Bersama Warga Tua yang diadakan di kediamannya di Padang Keria, dekat Sanglang, di sini.[sumber]
 
*Cuak aku..sapa2 yang bujang atau duda tu boleh la cuba...kalau aku..cucu dia bleh la...kih kih kih

10 Pengkritik Yang Cuak:

  1. giler cool nenek ni.. :D

    BalasPadam
  2. Amboi nenek ni. Advanced :D

    BalasPadam
  3. Arul lah jadi calonnya hehee

    BalasPadam
  4. haha.. tapi tul lah nek wok pon dapat kahwin di usia emas so nek ni pon nak gak teman hingga akhir hayat dia.. cuak akak ingat arul nak jadi penemannya hehe

    BalasPadam
  5. keh3..
    amin..amin..
    moga bertemu jodohnye..
    tuan blog pn bley 2 kui3..

    BalasPadam
  6. Mesti cari yang muda kan sbb ada lagi ke lelaki umur 116

    BalasPadam
  7. huhu superb nenek ni..leh belaja ni..

    BalasPadam
  8. hikhikhik...hebat tok ni... ^_^ harap2 dia jumpa la peneman hidup dia nnti..amin ^_^

    BalasPadam
  9. Kalau cucu mahu dalam 50an gak..aku mahu cicit..kekeke

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...