ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Jumaat, 18 Januari 2013

Jejaka paling popular di dunia

Putera Harry, 28, disenaraikan sebagai jejaka paling popular di dunia, demikian menurut editor Town & Country.Pewaris takhta ketiga Britain itu mendahului senarai 50 orang yang dipertimbangkan oleh majalah itu.

Senarai yang dikeluarkan tidak begitu spesifik apabila nama George Clooney dan Jack Nicholson juga tidak berada dalam senarai.

Sebaliknya, antara yang disenaraikan ialah golongan kerabat diraja, orang-orang kenamaan seperti Ralph Lauren Andrew, penulis ucapan Presiden Barack Obama, John Favreau dan Stavros Niarchos Yunani.

Agak sukar untuk membuat sebarang pertikaian terhadap kedudukan nombor satu Harry itu walaupun hakikatnya beliau mungkin mendapat perhatian ramai gadis kerana kedudukannya sebagai Duchess of Cambridge.

Tetapi beliau juga pernah bersama-sama dengan masyarakat awam tahun ini, sama ada popular kerana pernah kehilangan bajunya di Las vegas atau menjadi salah seorang penyorak dalam sukan Olimpik London baru-baru ini.

“Harry tidak mempunyai keupayaan intelektual yang tinggi tetapi beliau sangat tenang dan manis dipandang berbanding dengan abangnya, Putera William,” kata majalah itu.

Abangnya mungkin sudah diambil Kate, tetapi mana-mana wanita di luar sana mungkin masih lagi berpeluang untuk mendekati Harry pula.[sinar]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...