ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, 30 Januari 2013

Menari lebih susah daripada bogel?

Berbanding disuruh berbogel di set, aktres jelita Kristen Stewart akui babaknya menari dalam filem On The Road lebih sukar untuk dilaksanakan.

Katanya, melakukan ba­bak romantik dan meng­ghairahkan sambil berbogel bersama aktor Garett Hedlund jauh lebih mudah.

“Ramai yang cuma bertanyakan mengenai babak saya berbogel dalam filem itu tanpa mengetahui saya juga kena menari dan tugasan itu sebenarnya lebih susah.

“Karakter saya Marylou adalah seorang yang periang dan ada satu babak selama lima minit di mana saya perlu menjadi ‘gila-gila’. Dalam buku berkenaan, Dean (Garett) dan Marylou ada membuat aksi tarian.

“Saya sedikit ‘berang’ dengan bahagian itu dan kami terpaksa menari empat kali lagu Salt Peanuts dan berakhir dengan muka saya jadi merah padam. Setiap masa saya perlu berpegangan dengan Garett kerana saya sentiasa nak jatuh dan rasa nak pengsan,” katanya.

Bintang Twilight Saga itu juga akui tidak terkejut dengan reaksi orang awam mengenai perasaan mereka terhadap watak Marylou yang tidak senonoh dalam Walter Salles sebuah adaptasi dari novel klasik nukilan Jack Kerouac.

“Fikiran manusia kadangkala mudah diagak. Saya memang sudah jangka perkara itu akan diperkatakan. Saya bukannya tidak gementar untuk melakonkan watak itu sebaliknya saya benar-benar mahu ia berjaya,” kata­nya.[metro]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...