ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Sabtu, 21 April 2012

Zahida Rafik ancam tindakan mahkamah

Pelakon wanita terkenal Zahida Rafik mengancam mengambil tindakan undang-undang terhadap pihak yang menuduhnya menerima wang RM1.5 juta daripada menteri Umno yang didakwa mempunyai "hubungan intim" dengannya.

Menjawab soalan peminat di Twitter, Zahida menafikan dakwaan itu dan berkata peguamnya sedang meneliti kes itu.

"Saya tidak lakukan apa-apa berkenaan perkaran itu. Peguam saya sedang menyelesaikan perkara itu sekarang! Jadi biarkan mereka (lakukannya), OK!"Tunggu saja berita baik,OK!" katanya dalam laman blog mikro itu.

PKR kelmarin mengetengahkan laporan polis mendakwa terdapat seorang menteri pusat membayar sehingga RM1.5 juta kepada seorang Zahida dalam tempoh empat bulan "hubungan intim" mereka.

Laporan polis itu didakwa dibuat oleh Noor Azman Azemi, 38, pada 13 Mac di balai polis Ampang selepas artis itu dikatakan mendakwnya melarikan diri dengan wang sebanyak RM200,000.

Saudaranya dikatakan memberikan salinan itu kepada anggota parlimen Ampang Zuraida Kamaruddin yang kemudiannya mendedahkan kandungannya kepada pemberita di lobi Parlimen dan mempersoalkan sumber dana menteri itu.

Zuraida mendakwa artis itu menerima RM58,000 pada Oktober lalu, RM112,000 pada November, RM330,000 pada Disember dan RM510,000 pada Januari tahun ini.[sumber]

*Cuak aku..dalam banyak2 menteri umno,menteri "tut" yang kena... kih kih kih

5 Pengkritik Yang Cuak:

  1. adakah Zahida ni kekasih halal shafie Afdal atau kekasih gelap sahaja.

    AFdal ke perbuatan Shafie Apdal itu.

    BalasPadam
  2. haha~~..
    tak tau nk komen apa..

    yang Benar, Ringkas, Sopan, Peace..^.^
    NINJA

    BalasPadam
  3. sekarang ni semua nak saman je.pantang silap cakap sikit.tak pasal pasal kene saman..eh eh incek arul jangan saman fiza kalau salah cakap ek..kang fiza saman balik kang..hehehe..gurau je ^_^

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...