ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Selasa, 10 April 2012

Siti Nurhaliza selar kenyataan Zed Zaidi

Penghibur nombor satu tanah air, Datuk Siti Nurhaliza Taruddin menyelar kenyataan rasa tidak puas hati Zed Zaidi dalam akaun twitternya berhubung kejayaan Aaron Aziz merangkul gelaran Anugerah Bintang Paling Popular 2011, kelmarin.

Selaku anak seni dan penyanyi tersohor dan berpengalaman dalam dunia seni, Siti Nurhaliza menyifatkan tindakan pelakon utama Sembilu 2005 itu adalah tidak wajar.

“Setahu saya, anugerah ini boleh disertai oleh mana-mana artis yang menyumbang kepada peningkatan industri seni tanah air tanpa mengira kerakyatan.

"Anugerah ini juga adalah hasil daripada undian peminat-peminat. Dari bermula pemilihan ‘lima terbaik’ sehinggalah keputusan pemenang dibuat.

“Soal kerakyatan tidak perlu jadi isu, kalau kita menitikberatkan sangat pun, sampai bila kita harus berbuat sedemikian kerana dunia seni muzik ini adalah universal,” kata beliau, yang turut menerima Anugera Sri Perak pada majlis itu, kepada pemberita selepas majlis Minggu Setiausaha 2012 bertemakan ‘Afternoon of Elegance’ di Pusat konvensyen Persada Johor di sini, hari ini.[sumber]

*Cuak aku..masing2 punya rezeki la..aaron aziz pun naikan filem malaysia..bukn filem singapura..

7 Pengkritik Yang Cuak:

  1. zed zaidi nak belagak hero ke???zaman hero dia dah berlalu la..
    hehehh

    BalasPadam
  2. alahaii..jeles ke Zed Zaidi oi..kalau nak di ikutkan macma tu..ramai jugak yang mencipta dan memberi sumbangan pada industri seni malaysia ni.macam M Nasir,Adi Putra,Aliff Aziz..so far berjaya je kan..dah rezeki Aaron Aziz..terima je la..yang penting bakat dan sumbangan dia..bukan kerakyatan..ade betulnya cakap dato' siti tu...even I'm Not peminat tegar AA.cewahh

    BalasPadam
  3. Wah siti nurhaliza makin eksis aja nih yaw, aq masih suka lagunya yang 'betapa ku cinta padamu', top abiss

    BalasPadam
  4. apa nk jadi org melayu ni..bergadoh tak habis2.ingatkan org politik aje pandai gadoh. artis pun gadoh jugak.dah lah kat tv tu asik cerita gadoh2 aje.bergadoh dah jadi mcm turun temurun..yang sudah tu sudah lah..berdamailah korang..huhu

    BalasPadam
  5. A'ah..apa ada hal pasal kerakyatan nie.Dye pun menyumbang jugak dalam industri nie.Orang buat baik,kita baik lar dgn dye :)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...