ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Sabtu, 14 April 2012

Keperawanan Dewi Persik tidak asli

Penyanyi dangdut, Dewi Persik bersikap memilih dalam urusan kecantikan dan mengekalkan bentuk tubuh menarik.

Bagaimanapun, dia tidak akan melakukan implan payudara seperti yang dilakukan oleh ramai artis.

“Saya hanya mahu mengekalkan keanjalan tanpa menanam implan ke dalam payudara. 

Lagipun payudara saya memang semula jadi asli, dan ibu saya juga tidak membenarkan kerana ia melanggar ciptaan Tuhan,” katanya.

Penyanyi yang juga pelakon filem seram itu juga mendakwa, semua anggota tubuh nya asli, kecuali keperawanannya. “Siapa yang pernah bersama saya pasti tahu mengenainya. 

Alhamdulillah, mereka yang pernah bersama saya mahu kembali kepada saya. Yang tidak asli hanya keperawanan saya,” katanya. Dewi menjalani pembedahan keperawanannya beberapa tahun lalu.[sumber]

*Cuak aku..tau jugak dia pasal melangar ciptaan Tuhan ni ye..

3 Pengkritik Yang Cuak:

  1. tkt ubah ciptaan tuhan tp x tkt langgar hukum tuhan...

    BalasPadam
  2. Pakai seksi nak mampos, tapi berani cakap pasal hukum tuhan.. sengal gak minah ni..

    BalasPadam
  3. boleh baiki perawanan nya....kekekkeke

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...