ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Selasa, 17 April 2012

Lelaki belajar ilmu hitam sembelih anak

Seorang lelaki berusia 40 tahun yang dipercayai sedang belajar ilmu hitam, telah menyembelih anaknya sendiri yang berusia lima tahun di sebuah kampung di daerah Karawang, Jawa Barat pada Ahad.

Polis bagaimanapun belum dapat memastikan sama ada pembunuhan kanak-kanak perempuan di Desa Pasirkamuning itu ada kaitan dengan ilmu hitam yang dikatakan sedang beliau pelajari itu atau kerana gangguan psikologi.

Mayat kanak-kanak itu ditemui dalam keadaan mengerikan dalam sebuah bilik di rumahnya, pada Ahad dan bapaknya dipercayai menyembelihnya dengan sebilah pisau pemotong daging ketika ia sedang tidur.

Laporan menyebutkan bahawa sebelum membunuh anak perempuannya, lelaki itu telah pergi ke salah satu daerah di Sukabumi untuk berguru ilmu hitam, namun selepas pulang rumah beliau kelihatan seperti mengalami tekanan mental.

Setelah menghabiskan nyawa anak kandungnya, lelaki itu telah memanggil sejumlah jiran tetangganya dan meminta wang untuk membeli kain kafan.Pada masa itu, jiran-jiran yang menyahut panggilan lelaki itu telah juga diancam akan dibunuh.

Lelaki itu kemudian menyuruh salah seorang jiran membeli kain kafan di pasar, tetapi jiran itu terus membuat laporan mengenai kejadian itu ke balai polis sehingga beliau ditangkap. -[sumber]

*Cuak aku..cuba la belajar ilmu hijau putih lagi bagus..

7 Pengkritik Yang Cuak:

  1. macam macam hal org zaman sekarang ni.. dari ilmu hitam awat tak belajar ilmu putih ka sains ka agama ka.. huhu

    BalasPadam
  2. ilmu hijau dan putih lagi bagus rasanya untuk dipelajari...

    BalasPadam
  3. bapak dia ni dirasuk ke ape?gile kejam!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...