ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Selasa, 20 September 2011

Trend bergambar dalam tandas

Terdapat trend terbaru dan mencuakkan dalam kalangan pengguna rangkaian sosial seperti Facebook iaitu bergambar dengan kepala berada dalam mangkuk tandas.Pengguna-pengguna rangkaian sosial itu yang terdiri daripada lelaki dan wanita juga melakukan aksi seperti meniarap di dalam tandas.

 
Ia merupakan trend terbaharu selepas bergambar dalam keadaan meniarap di pelbagai lokasi, bertenggek seperti burung hantu dan berdiri dalam keadaan terbalik seperti kelawar.





*Cuak aku..Aku pun tak paham apa bestnya buat benda alah ni..sebab nak buat aksi ni memerlukan daya tahan kaki,bahu,kepala dan yang paling penting daya tahan hidung...Adakah korang sangup buat macam ni..?memang cuak..kih kih kih..

35 Pengkritik Yang Cuak:

  1. nilah dia orang yang terlebih takde keje~

    BalasPadam
  2. hakhak.. besh tgk yg masuk kepala tu.. sengal toi..

    BalasPadam
  3. conclusionnya ialah.. GILA !! tak tentu hala betol.. geli3 ! haha >.<

    BalasPadam
  4. tak senonoh lah diorang ni..haisshh

    BalasPadam
  5. bodo gilee sampai kepala dalam mangkuk. takde sivik. haha

    New Entry : Jangan Mengharap Kalau Dah Sedar Diri Tu Tak Layak

    BalasPadam
  6. diorang ni dah senget agaknyeee...hehehe

    BalasPadam
  7. yekkk org barat xsenonoh, jgn tiru la malaysian boyyy~~nyanyi sket

    BalasPadam
  8. ish...biar betul ni...scary okeh...dorang ni takde keje agaknya...


    salam kenal..terus follow sini...

    BalasPadam
  9. geli lah siak.. lps ni muncul plak trend cium hasil laburan di toilet..hahahaha

    BalasPadam
  10. pe kejadah yer aksi sebegini???
    pelik tul...

    BalasPadam
  11. berus jamban hilang???? gunakan je khidmat dorang ni...hehehe

    BalasPadam
  12. haruslah jamban kan? macam taki de tempat lain je... haishhhh

    BalasPadam
  13. blh tak aku buat gak kat tandas KLcentral hahahahaha cm bodoh je aku tengok hahahaha

    BalasPadam
  14. dah takde angle yg menarik la ni...

    BalasPadam
  15. bengong, aku tengok pon nak muntah hahahaha. pade diorang kreatif kot huhuhu

    BalasPadam
  16. hebat ngat ah tu. tersedut kat lubong jamban tu tau la

    aik marah lak aku

    BalasPadam
  17. mcm x awesome.. org bgi duit pun x nk buat.. >.<"

    BalasPadam
  18. gua geli beb! tak kuasa lah nak tgk! xde keje betol!

    BalasPadam
  19. apa kejadah ni...hahaha..tak goli goloman ko?

    BalasPadam
  20. hahaha siyes budak2 nih macam takde keje laen . hebat2 . haha :D

    http://princessloveglamorous.blogspot.com/2011/09/rancangan-realiti-tv-yang-mana-pilihan.html

    BalasPadam
  21. adoiii....selalu nak buat yg pelik2, yg ni memang cuak

    BalasPadam
  22. Salam Inchik Arul...

    Wah!~ Macam2 cara ye... Siap masuk kepala dalam mangkuk tandas lagi.... (^_____^)V

    BalasPadam
  23. hahaha..apa punya trend la...hik hik hik...letak muka dalam mangkuk jamban tu kira tahap dah sempoi dah kut?...adoh la... :D

    BalasPadam
  24. haha..trend apa ni..? pelik2 je dorang ni...kah3~

    BalasPadam
  25. kepala masing2 mesti busuk kn? yerk!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...