ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Ahad, 25 September 2011

Rambut afro terbesar didunia

Ramai suami dan teman lelaki gemar mengadu bahawa kaum wanita mengambil masa terlalu lama untuk berdandan.Namun, bagi seorang wanita di sini, Aevin Dugas, dia terpaksa mengambil masa dua hari untuk mencuci dan mengeringkan rambut kerinting afronya.



Dugas, 36, merupakan pemegang rekod dunia Guinness Book of Records untuk kategori rambut afro asli terbesar di dunia.Dia yang merupakan seorang pekerja agensi sosial, mengambil masa 12 tahun untuk menyimpan rambutnya hingga setebal 1.32 meter.Dugas pernah menangis di lapangan terbang selepas pihak keselamatan AS memeriksa rambutnya untuk memastikan tiada bahan letupan disembunyikan di dalam 'mahkota' wanita itu.[sumber]

arumugam
 *Cuak aku..Ni baru betul2 macam sarang tabuan.. Di malaysia aku rasa penyanyi kumpulan alleycat yang pegang rekod ni..

-gambar hiasan-nampak ke jalan ni..

15 Pengkritik Yang Cuak:

  1. hahha... adoi..panas x kepala dia??? kalau ada kutu macamna erk????

    BalasPadam
  2. huhu..tak rimas ke rambut macam tu ye bro..aq tengok pon da rimas ni..hee...

    BalasPadam
  3. tudia...kalau t'serempak mlm2,maw x rasa takut & nak cabut lari...hahahaha

    BalasPadam
  4. hahaha.. tudiaa 2 hari nk cuci and keringkan !! maknanya kl plg rajin pn dia akan mandi dua hari sekali la kan ?.. ishkk2.. sanggup tu.. tak ke panas ?? silap2 bleh berasap.. mau pening kepala.. haha

    BalasPadam
  5. sakit tengkuk tampung berat rambut..huhu..

    BalasPadam
  6. huhu, xcantiknyeeeeeeee...
    gambar bawah sekali, cuaks aku

    BalasPadam
  7. stylo apa rambut afro ni tp sbb nak jaga nye leceh org pemalas mcm aku amat la tak digalakkan membuat rambut cenggini ye potensi menternak kutu yg berjaya nt huhuhu

    BalasPadam
  8. kalau cicak jatuh atas rambut dia, oleh sesat woh!! haha

    BalasPadam
  9. lawa...sebab kemas. tp kalau serabut, yg tengok lg la serabut.he5

    BalasPadam
  10. tebuan pun boleh bersarang kat situ kalau tak pun burung tempua.

    BalasPadam
  11. nampak lebuan habis buat sarang...ngehngehngeh

    BalasPadam
  12. pergh 2 hari?? wakakak habis tu shampoo sebulan sekali ke. haha

    BalasPadam
  13. bleh jd antu kak limah version 2.0

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...