ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 22 September 2011

Ferrari pertama pacuan empat roda

Model kereta Ferrari pertama yang menggunakan sistem pacuan semua roda diperkenalkan secara rasmi di Romania kelmarin.Selepas ia dilancarkan kepada umum oleh Duta Itali di Romania, Mario Cospito baru-baru ini, pengedar model Ferrari Four (FF) itu menerima enam tempahan daripada beberapa ahli perniagaan tempatan.



Ferrari FF dijana enjin V12 dengan 660 kuasa kuda (bhp) yang mampu memecut kereta sport itu daripada 0 hingga 100 kilometer sejam (km/j) dalam masa cuma 3.7 saat.Dilengkapi sistem brek terkini, ia berhenti dalam jarak cuma 35 meter apabila pemandu menekan brek pada kelajuan 100 km/j.Harga kereta sport canggih itu bermula daripada 220,000 euro (RM941,531) tanpa sistem injap VAT.[sumber]

*Cuak aku..bila la nak dapat ni.. kih kih kih

10 Pengkritik Yang Cuak:

  1. salam;
    aku nak beli jugak..beli keta mainan ferrari made in china.

    BalasPadam
  2. Hanya mampu melihat.. ...dan menangis.. Huwaaaaaaaaaaaaaaaaa...

    BalasPadam
  3. tetap ada trademark ' muncung ferrari'

    BalasPadam
  4. sapa la nak belikan untuk akak ni...??

    BalasPadam
  5. cantiknya..syoklah kalau nak bawak laju2 pastu nak berhenti terkejut..haha..

    BalasPadam
  6. best juga ferrari bawak keluar 4wd...(mcm le aku boleh beli bro..)haha

    BalasPadam
  7. peh compom2 mahal giler! design dah gempak tu..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...