ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Selasa, 20 September 2011

Paku dalam kepala

Seorang budak perempuan berusia tujuh tahun, Dina dibedah di sebuah hospital di sini untuk mengeluarkan paku sepanjang lima sentimeter di kepalanya.



Kejadian itu berlaku selepas seorang pekerja pembinaan di rumah ibu Dina di wilayah Xinjiang tertembak sebatang paku dengan menggunakan pistol paku ke arah kepala budak perempuan tersebut semasa sedang bekerja.

*Cuak aku..Berhati2 lah dalam bergurau senda..
______________________________________

*Hidup ni penuh dugaan..malang tak berbau..bila sesuatu itu dah tertanam sukar untuk di buang dan kalau boleh pun ia menyakitkan..tapi kita ada semangat untuk melawan semua dugaan..

5 Pengkritik Yang Cuak:

  1. moral-jgn bermain paku bedekatan otak.
    adehh

    BalasPadam
  2. erk...paku..? mesti sakit kan budak tu...:(

    BalasPadam
  3. pergh paku. teringat final destination haha

    BalasPadam
  4. macam FD yang no berapa jek ada pasal paku, cuak bro T__T

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...