ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, 28 September 2011

Kunyah bata macam makan biskut

Seorang kanak-kanak mempunyai selera makan yang ganjil sehingga pernah memakan seluruh mentol lampu dan mengunyah bata seperti mengunyah biskut.Natalie Hayhurst sentiasa terdedah kepada meracun dirinya sendiri kerana menghidap penyakit yang membuatkan dia berselera terhadap objek yang tidak boleh dimakan.


Seleranya begitu teruk sehinggakan kanak-kanak berusia tiga tahun itu hampir mati selepas memakan mentol lampu yang dicabutnya di bilik tidurnya.Makanan kegemarannya ialah batu dan kayu. Dia pernah memakan hampir sebiji bata seolah-olah seperti memakan biskut coklat.

Ibunya, Colleen, 31 berkata, setiap hari dia terpaksa berusaha melarang anaknya memakan sesuatu yang boleh menyebabkan dia mati.[sumber]

*Cuak aku..ramai yang teka brtday aku yang ke 28 kat entri SINI.. Ermm..pasal no kat jersi tu ke?no tu tarikh hari ni tk semestinya sama...lagi pun tak kan la nak tunjuk jawapan klau aku nak bagi soalan...korang ni..kih kih kih...

12 Pengkritik Yang Cuak:

  1. haaa.. kan shera dah cakap.. bukan umo 28.. hahahha.. 28 uh tarikh ari ni kan.. hahahaha..

    opss jawab yg tu dulu plak.. ok blk pada tajuk.. budak ni senget.. nak makan batu.. banyak lagi benda2 sdp boleh di makan.. hahaha..

    BalasPadam
  2. aiyoo.... lain dari yg lain pulak makanan die.... xpatah ke gg... hihihi

    BalasPadam
  3. selera makhluk asing budak ni.. lepas ni habisla rumah dia kena makan

    BalasPadam
  4. dahsyat gile budak ni.. bahaye2.. ade yg sedap2 xnk makan.. haha.. pelik betul..

    BalasPadam
  5. erk..nafsu makan yang luar biasa dia ni!

    BalasPadam
  6. selera jin apa budak kecik ni..cuak!

    BalasPadam
  7. hish ape ke pelik nau budak tu! mcm xde makanan lain je nak makan...hohoho

    BalasPadam
  8. hish ape ke pelik nau budak tu! mcm xde makanan lain je nak makan...hohoho

    BalasPadam
  9. uishh.. cabut mentol kt bilik pastu mkn ?? bahaya betul.. abes la usus2 perut luka kena serpihan kaca.. sgguh cuak.. pelik bebeno selera dak ni..

    haha.. mana la nk tau.. baik hati nk kasik jwpan sekali kan.. hahaha

    BalasPadam
  10. apalah nasib ibunya tu kan.sian.cane leh jd cm ni eh.

    BalasPadam
  11. macam2 .. dekat Malaysia , ketagih beras . pelik tapi benar kan ..

    BalasPadam
  12. erkkk mcm ni pun ade? haihhh mintak dijauhkan la,mcm2 skg ni erk

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...