ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Isnin, 19 September 2011

Ular gergasi


Lupakan pasal bolasepak seketika..jom baca pasal seorang pengembara bernama Niall McCann yang berjaya menangkap seekor ular sawa gergasi sepanjang 5.48 meter dan seberat 100 kilogram di sebuah hutan di Guyana.

McCann yang merupakan seorang ahli biologi dari Cardiff, Britain yang berusia 29 tahun menemui ular tersebut di tebing Sungai Rewa.Dia menangkap ular tersebut bersama sekumpulan pasukannya yang terdiri daripada penduduk tempatan.

*Cuak aku..bapak besar ular ni.... kih kih kih..

gambar hiasan-makan apa ular ni..

20 Pengkritik Yang Cuak:

  1. tangkap buat apa??
    tu kan tempat dia...

    BalasPadam
  2. pergh seratus kilo?? makan ape ular tu? nak gerak pon mst lambat. huhu

    BalasPadam
  3. gila. seberat-berat saya,berat lg ulaq ni,hahaha...

    BalasPadam
  4. diana:dia tngkap pas tu lepaskan blik..biasa la nk ukur2 ni..

    cik sakdi:tk tau la mkn apa..kuda kot..

    BalasPadam
  5. ular tu macam tengah makan kuda je . ekor kuda ke tu ?

    BalasPadam
  6. kalo terjumpe mesti pecut dulu. tetibe je, kalo masuk lumbe lari terus no 1.

    BalasPadam
  7. cuak ni besar gila ular tu..takut wooo masduk kt semak nak cari pakis kegemaran bro ahmad ni waaaa

    BalasPadam
  8. besar giler tp yg tak best knp die tngkp ular 2 kn habitat die...haihh

    BalasPadam
  9. o mak ai! beso sebeso besonye

    BalasPadam
  10. kek kampung den kek Dioh ado ular godang macam ni..tu dulu..citer orang tuo2 dulu laa..kalau dio orang tipu..den pun tipu laa..hahaha

    BalasPadam
  11. kalau jijah ni,,mahu dah separuh badan dlm perut die..hahaha

    BalasPadam
  12. besar giler ..ko tangkap katne bro..haha

    BalasPadam
  13. mohd hazlan:aku tngkap kt hutan amazon..kih kih

    BalasPadam
  14. meremang bulu roma aku tgk ular..

    BalasPadam
  15. omputih ni suke men ngan binatang kan..

    BalasPadam
  16. Salam Arul...

    Meremang Sis tengok gambar ular tu...

    BalasPadam
  17. agak2 la kn berapa byk handbag bleh dibuat dgn ular sebesar tu? (materialistik)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...