ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, 21 September 2011

Kelayakan Olimpik: Malaysia tewas

Malaysia seperti yang aku jangka kecundang 0-2 kepada Jepun pada perlawanan pembukaan Kumpulan C pusingan akhir kelayakkan Olimpik di Stadium Tosu, Fukuoka, Jepun, sebentar tadi.



Pemain tengah Jepun, Keigo Higashi membuka jaringan untuk tuan rumah pada minit ke-11 sebelum Ryohei Yamazaki menggandakan kedudukan itu pada minit ke-77.

Memang itu je yang boleh malaysia lakukan menentang jepun.Tahiah kepada khairul fahmi yang telah menyelamatkan malaysia dari dimalukan dengan jumlah jaringan besar..

*Cuak aku..penjaga gol jepun seperti kebingungan apabila tamat perlawanan kerana dia sempat bertanya kepada wartawan apakah ada perlawanan bola sepak sebetar tadi? sebab dia leka minum teh tarik di depan pintu golnya.Penjaga gol jepun itu juga meminta maaf kepada penonton dan jurulatih kerana tidak dapat menunjukan aksi yang cemerlang pada perlawanan menentang malaysia sebentar tadi..kih kih kih..

9 Pengkritik Yang Cuak:

  1. haha, aku takleh tengok bro. lau tengok mesti cuak, takut kalah :P

    BalasPadam
  2. mmg sadis...
    penjaga gol jepun lekkk luuu

    BalasPadam
  3. aq tengok kejap je..tu pon separuh masa pertama..da masuk minit ke-42 da..masa tu da ketinggalan 1-0 da..lepas tu aq tak tengok da...

    BalasPadam
  4. shera tak tengok.. sbb dh dpt agk.. hehe..

    BalasPadam
  5. walaupun kalah aku tetap bersorak tadi fuhh =="

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...