ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Isnin, 23 Januari 2012

Pelatih wanita dipukul dengan botol

Kepala seorang pelatih wanita yang mahu menjadi pengawal keselamatan peribadi dipukul dengan botol pada satu sesi latihan di Beijing pada 13 Januari lalu.


Botol kaca itu berkecai selepas terkena kepala pengawal keselamatan tersebut yang sedang berdiri.Dia merupakan di antara 20 wanita yang menjalani latihan selama lapan hingga 10 bulan untuk menjadi pengawal keselamatan, kebanyakannya lulusan kolej.

Latihan itu dilakukan oleh syarikat Tianjiao Special Guard/Security Consultant Ltd. Co.Pelatih terbaik akan ditawarkan syarikat itu peluang untuk menjalani latihan di Akademi Keselamatan Antarabangsa di Israel.[sumber]


*Cuak aku..Biasa la teruk kena..keja pun nak jadi pengawal pribadi..macam2 kena hadapi.Tu baru sikit tu..kih kih kih..

11 Pengkritik Yang Cuak:

  1. TAK LUKA KER DIA..ISHHH..ISHHH

    BalasPadam
  2. mak aihh..kawan kat sebelah bleh tersengih lagi..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  3. gilaaa!!!kalau apple tak mo larr..errrr,nanti xpsal2 masuk ICU laa..haha

    BalasPadam
  4. ape la nasib...adoi..tak sakit ke..kalau mcm ni rela tak masuk & rela jd suri rumah mkn pasir ha..hikhik..

    BalasPadam
  5. kerja gier la..
    kat kepala tu..kalau kat bontot tak pe jugak..

    BalasPadam
  6. aiyooo..pening kepala. Kena ada kekuatan mental dan fizikal yang lebih cm gini. Tabik lah pada mereka..

    BalasPadam
  7. salam;
    baik aku mintak keja lain je.

    BalasPadam
  8. bahaya tu...kalo kaca bOtOl tu masOk mata cmna... ?

    hadOiiiii...CUAK!

    BalasPadam
  9. dah macam komando lah plak..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...