ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Isnin, 9 Januari 2012

Anwar Ibrahim Dibebaskan dari tuduhan liwat

Hakim Mohamad Zabidin, dalam keputusan yang mengejutkan memutuskan Anwar tidak bersalah dan mengarahkan supaya beliau dibebaskan.


Hakim Mohamad Zabidin yang tidak membaca penghakiman penuh kecuali kesimpulannya berkata kedua-dua bukti iaitu DNA dan oral-lisan tak boleh sabit kesalahan.

"Selepas meneliti bukti, saya tidak boleh pasti 100 peratus bahawa bukti telah diusik."Justeru, mahkamah keberatan menerima bukti sedemikian dari SP1 Saiful."



Isteri Anwar, Dr Wan Azizah Wan Ismail kelihatan menanggis sambil memeluk suaminya dalam kegirangan.
 

Seluruh mahkamah kecoh seketika dengan penyokong Anwar menjerit gembira..[sumber]



*Cuak aku..memang aku dah jangkakan kejutan akan berlaku dan patut lah dengar2 saiful tak datang ke mahkamah..sebab apa ek..tak kan dah tau keputusan kot..sampai tak nak datang lak....Apa2 pun Alhamdulilah..syukur kepada Allah..bersurailah dengan aman...

15 Pengkritik Yang Cuak:

  1. terus rasa sebak...apapun Alhamdulillah.

    BalasPadam
  2. niza:aku pun sedih dlm gembira ni

    BalasPadam
  3. sedihnyeee...seronok giler bila tahu anwar telah dibebaskan..alhamdulillah...

    BalasPadam
  4. Alhamdulilah dah terbukti beliau tak bersalah..ape2 pon Allah Maha Mengetahui :)

    BalasPadam
  5. saiful tak datang...macam tau2 je kan??
    nampak tak telus la kalau awal2 dia dah tau keputusan nya..

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah..akhirnya takdir mnyebelahi anwar..

    BalasPadam
  7. alhamdulillah tapi jgn ada agenda lain selepas ini sudah la..

    BalasPadam
  8. errr.. double happiness sebab mlm tadi MU menang.. dan tengahari ni Anwar menang..wahahaha

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...