ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 2 Februari 2012

Video perempuan panik langgar kedai superbike

Perempuan panik selepas melanggar Volvo XC60 terus langgar kereta, superbike dan kedai superbike berulang kali di Bdr Sri Permaisuri, Cheras, KL pada 30/1/2012



*Cuak aku..panik tahap apa dah ni...kih kih kih

12 Pengkritik Yang Cuak:

  1. panik tahap gaban niii..hikhikhik

    BalasPadam
  2. oo..perempuan semalam tu ye??

    BalasPadam
  3. perghh..satu kedai dia langgar nya...

    BalasPadam
  4. mesti pinjam moto anak dia ni

    BalasPadam
  5. ahaa.. byk kali jgak dia kedepan kebelakang..kesian jugak kat tuan kedai tu kerugian besar tu.. motor sebijik yg kt depan tu mmg remuk lah..

    BalasPadam
  6. WWA kot myvi tu...menangis x brlgu la..hehe

    BalasPadam
  7. esh2...ape ke hal la ni..hbs smua T__T

    BalasPadam
  8. aku baru on the way amek lesen memandu ... cuak lak tengOk!

    BalasPadam
  9. perempuan tu sakit jiwa kot!

    BalasPadam
  10. perempuan..normal la tu..,naik kete pecut situ pecut sini..,tp time jadi gini..,penik entah ke tahap bape

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...