ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Sabtu, 25 Februari 2012

Lingkaran misteri di gunung salji

Seorang artis, Simon Beck sanggup menghabiskan masa selama beberapa jam untuk menghasilkan lingkaran misteri tanpa dibantu orang lain di sebuah pusat pelancongan yang menjadi tumpuan penggemar sukan luncur salji di Savoie, Perancis.
Beberapa lingkaran misteri dihasilkannya mampu mencapai saiz sebesar enam buah padang bola sepak dan ia dihasilkan secara terbalik kerana proses yang rumit seperti perlu meredah laluan sukar serta bersalji.

“Saya menggunakan kompas untuk membuat lakaran dan titik utama corak lingkaran itu. Dan ia dihasilkan dengan hanya berjalan sambil memakai kasut salji,” katanya.

Difahamkan, tujuan utama projek seni tersebut dilakukan adalah untuk menyembuhkan kakinya, iaitu dengan cara berjalan di atas salji.[sumber]

*Cuak aku..pakai kompas nak buat benda alah ni..kalau tak sesat pulak..kih kih kih

8 Pengkritik Yang Cuak:

  1. gila lah...mat salleh ni kepala otak mmg kdg xmsuk akal

    BalasPadam
  2. mcm tak logik tapi mmg logik

    BalasPadam
  3. Untuk menyembuhkan penyakit kenapa tidak ke rumah sakit saja, ya?

    BalasPadam
  4. Ish3, mcm2 hal boleh buat...tahniah! chelsea menang 3-0 hehe...penat bersorak tadi kat kedai mamak haha

    BalasPadam
  5. cantikkkkkkkk !!!!!!...wahhhh..mmng pandai..fuh !!!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...