ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, 29 Februari 2012

Cipta pesawat di atas bumbung rumah

Seorang petani berusia 58 tahun, Li Jingchun mencipta pesawat buatan sendiri di atas bumbung rumahnya di sini.

Dia menyembur cat pada badan pesawat itu yang sepanjang 5 meter (m) dan lebar 1.5m.

Kebanyakan badan pesawat itu diperbuat daripada barang kitar semula dengan kos lebih 40,000 yuan (RM19,136).[sumber]

*Cuak aku..kalau ada sepuluh orang kat malaysia macam ni..tutup airasia jawabnya..kih kih kih

4 Pengkritik Yang Cuak:

  1. salam;
    agak2 boleh terbang tak pesawat tu!!.

    BalasPadam
  2. kalau boleh terbang pun, cuak le nak naik....hehe

    BalasPadam
  3. waa...pandainya dia buat..tp blh terbang tak?=.=''

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...